تبیان، دستیار زندگی
نخستین دفتر حمایت قضایی از نخبگان جوان و مرکز مشاوره و شورای حل اختلاف ویژه آنها از سوی دادگستری استان گیلان در روز دولت و جوانان ایجاد خواهد شد ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

از سوی دادگستری استان گیلان و همزمان با روز دولت و جوانان؛

نخستین دفتر حمایت قضایی از نخبگان جوان ایجاد می شود

نخستین دفتر حمایت قضایی از نخبگان جوان و مرکز مشاوره و شورای حل اختلاف ویژه آنها از سوی دادگستری استان گیلان در روز دولت و جوانان ایجاد خواهد شد.

بنا بر اعلام ستاد بزرگداشت روز دولت و جوانان، با حمایت سازمان ملی جوانان استان گیلان و همزمان با ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز دولت و جوانان، سامانه خبری جوانان در استان گیلان راه اندازی می شود.

همچنین، کارگاه آموزشی دولت الکترونیک با محوریت کاربرد سالانه دیجیتال در امور روزمره، توسط جوانان و همزمان با روز جوان در استان گیلان برگزار می شود.

نشست صمیمی گروه مشاوران جوانو جوانان فرهیخته استان با استاندار و جلسه پرسش و پاسخ به مسئولین عالی رتبه استان از جمله برنامه هایی است که با حمایت سازمان ملی جوانان استان گیلان، به مناسبت روز دولت و جوانان اجرامی شود.

جوانان استان گیلان در هفته جوان به منظور غبار روبی، عطر افشانی و میثاق دوباره با شهدا به گلزار شهدا خواهند رفت. همچنین در این روز جوانان نخبه استان با نماینده ولی فقیه استان گیلان دیدار می کنند.

برگزاری جشن بزرگ تجلیل از نخبگان جوان و مسابقات ورزشی، از دیگر برنامه هایی است که با حمایت سازمان ملی جوانان استان گیلان به مناسبت روز جوان و ولادت حضرت علی اکبر(ع) برگزار خواهد شد.

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.