تبیان، دستیار زندگی
نشست تخصصی جوانان با حمایت سازمان ملی جوانان استان قم و همزمان با روز دولت و جوانان، برگزار می‌شود ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

همزمان با روز دولت و جوانان؛

نشست تخصصی جوانان برگزار می‌شود

نشست تخصصی جوانان با حمایت سازمان ملی جوانان استان قم و همزمان با روز دولت و جوانان، برگزار می‌شود.

بنابر اعلام ستاد بزرگداشت روز دولت و جوانان، در این نشست که با حضور اساتید حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود، ضمن بحث درباره موضوعات مرتبط با سلامت روانی جوانان، اشتغال و ازدواج، راهکارهایی نیز برای رفع مشکلات به دستگاه‌های مرتبط پیشنهاد خواهد شد.

به مناسبت روز دولت و جوانان و ولادت حضرت علی‌اکبر (ع)، شخصیت‌های جوان موفق در استان قم، از قبیل جوانان فعال در زمینه‌های علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی در کلیپی نمایش داده می‌شوند.

همچنین با حمایت سازمان ملی جوانان استان قم، مسابقه فوتسال جوانان تشکل‌های مردم نهاد استان قم، در سالن فوتسال شهید فهمیده برگزار خواهد شد، علاوه بر این همزمان با روز جوان سازمان‌های مردم نهاد استان قم عملکرد یک سال گذشته خود را در نمایشگاهی ارائه می‌دهند و به دیدار مراجع قم و غباررویی و گل‌افشانی مزار شهداء نیز خواهند رفت.

با حمایت سازمان ملی جوانان استان قم و به مناسبت روز دولت و جوانان و میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) بسته‌های فرهنگی حاوی مجلات و کتاب‌هایی با موضوعات سیره حضرت علی‌اکبر (ع) همراه با کارت تبریک برای نخبگان جوان استان ارسال می‌شود. همچنین برای تمام مشترکین تلفن همراه پیام کوتاه تبریک روز جوان و میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) ارسال شده و در جشنی از جوانان برتر استان تقدیر خواهد شد.

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.