تبیان، دستیار زندگی
در جریان دیدار تیم های استقلال تهران و استقلال اهواز از هفته نخست رقابتهای هفتمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران یک تماشاگر با ورود به زمین برای......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آکروباتیست پشت میله های اوین

پشتک زن پشت میله های زندان

در جریان دیدار تیم های استقلال تهران و استقلال اهواز از هفته نخست رقابتهای هفتمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران یک تماشاگر با ورود به زمین برای دقایقی این بازی را به تعطیلی کشاند .

این تماشاگر پشتک زن که حالا بد جوری در مخمصه افتاده است و حتی در خوشبینانه ترین حالت هم فکر نمی کرد که در چنین وضعیتی گرفتار شود هم اکنون پشت میله های اوین منتظر صدور رای است   .

حبیب ا... هاشمی ، باز پرس ویژه رسیدگی به جرایم ورشی دادسرای عمومی و انقلاب درباره شرایط این تماشاگرچنین می گوید : این تماشاگر با معرفی یگان ویژه استادیوم  و قرار تامین کیفری در بازداشت به سر می برد .این جوان 22 ساله که فاقد سابقه کیفری است در حال حاضر در زندان اوین در بازداشت به سر می برد و باید منتظر بمند تا در صورت احراز مجرمیت  ، کیفر خواست صادر و او به دادگاه معرفی شود . اتهام او اخلال در نظم عمومی است .

پشتک زن پشت میله های زندان

هاشمی همچنان تاکیپد کرد که در فصل جدید فوتبال کشور با تمام توان مانع ایجاد اختلال در نظم عمومی ورزشگاه ها می شوند و به شدت با افراد خاطی برخورد خواهند کرد . به هر حال تنها موضوعی که در حال حاضر مطرح است حضور یک جوان 22 ساله در اوین است که به خاطر تخلیه هیجان و عقده های روانی دست به این عمل ناشایست و نسنجیده زده است و حالا هم از فوتبال و هم تیم محبوبش و ستاره نورد علاقه اش زده شده و هم باید به جای تماشای بازی تیم محبوبش در صدور حکم زندان باشد .

این هم پایان یک اشتباه ......

مطالب مرتبط :

گل های دیدار استقلال تهران  – استقلال اهواز