تبیان، دستیار زندگی
در روز سه شنبه شانزدهم مرداد موسسه تبیان میزبان مهمانان و هیات اعزامی از سوی موسسه شهید محراب عراق بود...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازدید گروهی از مهمانان عراقی از موسسه تبیان

بازدید گروهی از مهمانان عراقی از موسسه تبیان

در روز سه شنبه مورخه 16/5/86 موسسه تبیان میزبان مهمانان و هیات اعزامی از سوی موسسه شهید محراب عراق بود. گروهی از این دوستان پرسنل سایت عربی البلاغ بودند و گروهی هم که جهت گذراندن دوره کارآموزی مهمان سازمان تبلیغات اسلامی بودند. این گروه با هماهنگی که از سوی اداره كل دفتر برنامه ریزی و توسعه آموزش عالی سازمان تبلیغات اسلامی صورت گرفته بود ، برای بازدید و آشنایی بیشتر به موسسه تبیان آمدند.

بازدید گروهی از مهمانان عراقی از موسسه تبیان

در این جلسه صمیمانه علیرضا بابایی مدیر روابط عمومی تبیان ضمن خیرمقدم به این دوستان ، توضیحاتی را در مورد تاریخچه و نحوه شکل گیری موسسه تبیان بیان کردند که توسط مترجم همراه این مهمانان ترجمه گردید.

در ادامه مدیر روابط عمومی موسسه تبیان به معرفی و توضیح بخشهای مختلف سایت تبیان پرداخت و همچنین توضیحاتی تکمیل تری را نیز در مورد بخش عربی سایت تبیان دادند که مهمانان استقبال خوبی از این بخش کردند.

بازدید گروهی از مهمانان عراقی از موسسه تبیان

در ادامه جلسه و پس از مطالعه بروشور عربی سایت تبیان گروه عراقی اظهار تمایل کردند تا نمایندگی و دفتر تبیان در عراق را راه اندازی کنند که مدیر روابط عمومی تبیان با اعلام اینکه اگر این دفتر خوب و هدفمند اداره و کنترل شود و برای آغاز کار طرحی مناسب و برنامه ای ارائه گردد ، تبیان قول می دهد با طرح این پیشنهاد در سطح کلان مدیریتی خود موضوع تبیان عراق را بررسی نماید.

وی با ابراز امیدواری از اینکه در بخش عربی تبیان فضایی برای مسلمین در نظر گرفته شده و با رعایت حقوق اهل تشیع و تسنن و ضرورت اتحاد و همدلی در عراق فعلی خواستار معرفی و تبلیغ هرچه بهتر و بیشتر تبیان در این کشور شد و آمادگی خود را در خصوص حمایت و ارسال بروشور و اقلام تبلیغاتی و ارائه نرم افزارهای عربی به عراق اعلام کرد.

پس از سخنان مدیر روابط عمومی تبیان ، مهمانان سئوالاتی را در مورد سایت و خصوصاً بخش عربی مطرح نمودند که بابایی به سوالات این دوستان پاسخ گفت.

در ادامه قسمتی دیگر از این بازدید ، نما آهنگی از فعالیت های موسسه در نمایشگاه قرآن پخش گردید که مورد استقبال مهمانان قرار گرفت.

بازدید گروهی از مهمانان عراقی از موسسه تبیان

در پایان جلسه نیز مدعوین از بخش های مختلف موسسه شامل : گرافیک ، فنی سایت و مالتی مدیا بازدید کردند و از نزدیک با فعالیت های آنها آشنا شدند.

بازدید گروهی از مهمانان عراقی از موسسه تبیان

ضمناً در حین بازدید ، گروهی که مقیم کشورمان بودند و در خصوص محتوای کیفی و فنی سایت عربی البلاغ کار می کردند با بازدید از بخشهای مربوطه سوالات و مشکلات خود را بیان کردند که مدیران بخشهای مد نظر پاسخ خود را گرفتند.

شایان ذکر است که از سوی روابط عمومی تبیان به این دوستان هدایایی شامل تعدادی نرم افزار عربی و بروشور بخش عربی سایت تبیان اهداء گردید.

روابط عمومی موسسه تبیان