تبیان، دستیار زندگی
مراسم افتتاحیه‌ی المپیاد ورزشی ایرانیان در كنار دریاچه‌ی آزادی و با قرائت پیام رییس جمهور برگزار شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گشایش المپیاد ورزشی ایرانیان با پیام رییس جمهور

مراسم افتتاحیه المپیاد ایرانیان برگزار شد .

مراسم افتتاحیه‌ی المپیاد ورزشی ایرانیان در كنار دریاچه‌ی آزادی و با قرائت پیام رییس جمهور برگزار شد.

در پیام دکتر محمود احمدی نژاد که توسط دکتر دانشجو، استاندار تهران قرائت شد، آمده است: «برگزاری المپیاد ورزشی ایرانیان فرصتی مغتنم و قابل توجه است که توسط دست اندرکاران ورزش کشور زمانی به وقوع پیوسته که اتحاد ملی و انسجام اسلامی سرلوحه تمام فعالیتها و سیاست گذاریهای نظام مقدس و دولت جمهوری اسلامی ایران است. بدون شک یکی از نتایج روشن این المپیاد، جوشش و شناسایی استعدادهای بالقوه از تمام نقاط ایران و قرارگیری آنها در بالاترین سطح ورزشی کشور خواهد بود.

مدیران و برگزار کنندگان نخستین المپیاد ورزشی ایرانیان با سازماندهی و هدایت مدبرانه یک کار بزرگ و عظیم فرهنگی و ورزشی ، زمینه حضور و ورود تمامی اهالی ورزش را از دور افتاده ترین روستاها تا شهرهای بزرگ به میدان این عرصه فراهم نموده تا عدالت را در جامعه ورزش معنی و در راستای اشتیاق مردم به امر ورزش و شکوفایی نیروهای مستعد قدم برداشته اند . مطمئناً پایه و اساس این المپیاد بر مبنای تحکیم وحدت ملی ، برادری ، اخلاق و جوانمردی قرار گرفته و حضور کثیر ورزشکاران در این جشنواره بزرگ ورزشی ، جدای از مسائل برد و باخت باید عاملی اساسی در جهت پیوند عمیق جامعه بزرگ ورزشی ایران اسلامی باشد .

مراسم افتتاحیه المپیاد ایرانیان برگزار شد .

ضمن آرزوی توفیق روزافزون و سربلندی برای تمامی ورزشکاران ، قهرمانان ، پیشکسوتان و برگزار کنندگان این المپیاد ، امیدوارم ورزش کشور قله های افتخار را یکی پس از دیگری فتح و با رعایت اخلاق اسلامی ، انسانی و ورزشی پاک و جوانمردانه، باعث سربلندی نظام اسلامی و ملت شریف ایران در سراسر جهان شود.»

این مراسم پنجشنبه شب در كنار دریاچه‌ی آزادی تهران برگزار شد.

مطالب مرتبط :

مازندران در صدر جدول مدال آوران المپیاد