تبیان، دستیار زندگی
دكتر قالیباف در مراسم تجلیل از خبرنگاران پاییتخت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار از جمله شهید صارمی، شهید رهبر ، شهدای حادثه c130 و تمامی شهدای عرصه خبر، از خانواده های شهید كربلایی احمد، شهید محمود صارمی و آقای نوباوه با ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نشست صمیمی شهردار تهران با خبرنگاران

نشست صمیمی شهردار تهران با خبرنگاران

دكتر قالیباف در مراسم تجلیل از خبرنگاران پاییتخت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار از جمله شهید صارمی، شهید رهبر ، شهدای حادثه c130 و تمامی شهدای عرصه خبر، از خانواده های شهید كربلایی احمد، شهید محمود صارمی و آقای نوباوه با اهدا لوحی، تقدیر به عمل آورد.

، قالیباف با اشاره به اینكه خبرنگاران چشم بینای جامعه هستند اظهار كرد: یكی از بهترین همكاران من در مدیریت شهری خبرنگاران هستند، كسانی كه با صداقت و صفا در كلیه مسائل، بخصوص مسائل شهری پل مطمئنی بین مدیریت شهری و مردم در حل مشكلات جامعه هستند.

نشست صمیمی شهردار تهران با خبرنگاران

وی گفت: هیچگاه از انتقادات خبرنگاران برداشت منفی نداشته ام چرا كه همواره خود را در موضع آنها گذاشته و از آن دریچه نگاه كرده ام و حركت آنان را منصفانه می پنداشتم.

قالیباف یكی از مسائل اصلی جامعه را بالابردن سطح آگاهی مردم دانست و اظهار كرد: یكی از رسالتهای دولتها تلاش در جهت آگاهی مردم است كه نقش خبرنگاران در این بخش بسیار بسزاست و این خبرنگاران هستند كه با فعالیت خود مردم را از حقوق خود مطلع تر می كنند و در نتیجه آنان مطالبه دقیق تری از مسئولین می كنند و در حركتهای شهری مشاركت پذیر تر می شوند.

وی با ذكر این نكته كه هیچك از ما نباید حقی را فدای مصلحت كنیم گفت: این مهمترین اخلاق حرفه ای است كه هركدام از ما باید در حوزه كاری خود رعایت كنیم كه اگر اینگونه عمل كنیم تاثیرگذار تر خواهیم بود و مشكلات زیادی را از سر راه برمیداریم.

نشست صمیمی شهردار تهران با خبرنگاران

دكتر قالیباف در پایان با اشاره به افتتاح فرهنگسرای رسانه گفت: امیدواریم با حمایت مادی و معنوی در توسعه این فرهنگسرا به خبرنگاران خدمت كنیم و به سمتی برویم كه شهروند مسئول و مدیریت پاسخگو را در مجموعه مدیریت شهری نهادینه كنیم.

روابط عمومی موسسه تبیان