تبیان، دستیار زندگی
احتمال دارد دیوید بكهام اسیر رسوایی اخلاقی تازه‌ای شده و برای ادعای یك هنرپیشه هالیوودی، گرفتار جنجال جدیدی شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

افشا گری اخلاقی دو ستاره فوتبال جهان

هانری  و بكهام در آستانه رسوایی اخلاقی تازه

بکهام ستاره گالکسی آمریکا

احتمال دارد دیوید بكهام اسیر رسوایی اخلاقی تازه‌ای شده و برای ادعای یك هنرپیشه هالیوودی، گرفتار جنجال جدیدی شود.

منابع خبری در آمریكا از قول لیندسای لوهان،‌هنرپیشه زن هالیوود اعلام كردند، دیوید بكهام در آستانه ورود به رسوایی اخلاقی تازه‌ای قرار گرفته است.

روزنامه لوس آنجلس تایمز نوشت: این هنرپیشه 21 ساله هالیوودی مدعی شده می تواند این بازیكن همیشه حاشیه‌پرداز و جنجالی را وارد یك جریان رسوایی اخلاقی تازه كند.

لوهان كه در بین هنرپیشگان زن هالیوود، ‌گاهی نقش‌های غیراخلاقی را برعهده می‌گیرد،‌ اظهار داشت: "شرط می‌بندم می توانم دیوید بكهام را وارد رسوایی تازه‌ای كنم."

این هنرپیشه عنوان كرده، دیوید بكهام از رویه جنجال‌پردازی‌های گذشته دست برنداشته و باوجود داشتن همسر و فرزند،‌ هنوز هم اسیر رسوایی های تازه ای است.

بکهام ستاره تازه وارد گالکسی آمریکا

لوهان اظهار داشته، بعد از حاشیه پردازی های زیادی كه تاكنون در زندگی شخصی بكهام وجود داشته، ‌این بازیكن به راحتی تحت تاثیر چنین جریاناتی قرار می‌گیرد.

وی گفت:‌ "بكهام در دوران ورزشی‌اش گرفتار مسائلی زیاد شده است. حتما رسوایی ایجاد ارتباط او با مترجمش را كه به خاطر دارید. مطمئنم باز هم در چنین وادی گام برمی دارد و با كوچكترین حركتی، دچار لغزش می شود.

از این رو وی گفته كه با دوستانش در این مسئله شرط بسته است؛ شرطی كه شنیدنش عجیب است؛ ولی واقعیت دارد.

این هنرپیشه عنوان كرد: "با دوستانم سر 37 هزار یورو شرط بسته‌ام كه می‌توان این بازیكن را درگیر رسوایی تازه‌ای كرد. بكهام، ‌همان بكهام سابق است. جنجال بسیار بزرگی برای او در راه است."

آیا باز هم دیوید بكهام اسیر مسائل حاشیه‌ای می‌شود یا خیر؟ باید اندكی صبر كرد.

تیری آنری ستاره فرانسوی بارسلونا

همچنین انتشار یك خبر از زندگی تیری هانری، مهاجم فرانسوی تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا ‌جنجال زیادی به وجود آورد.

به نقل از روزنامه دی ولت آلمان‌، این بازیكن كه به قصد كسب موفقیت‌های بیشتر، از تیم آرسنال انگلیس جدا شد و به بارسلونا اسپانیا پیوست،‌ گرفتار مشكلات تازه‌ای در زندگی خصوصی‌اش شد كه خود به وجود آورنده‌اش بوده است.

چند روز قبل از اینكه تیری هانری از آرسنال جدا شود، از كلایر ‌همسر 27 ساله خویش جدا شد و وی را طلاق داد.

منابع خبری فرانسوی در همان هنگام،‌ در گزارش هایی نوشتند، تیری هانری بدون دلیل خاصی در جهت جدایی از همسرش برآمده است.

به فاصله گذشت مدت كوتاهی، تصاویری از وی كنار پزوگا، ‌هنرپیشه زن و 31 ساله فرانسوی در مجلات مصور و روزنامه های جنجالی چاپ شد كه نشان می‌داد ارتباطاتی میان وی و این هنرپیشه كه غالبا نقش‌های مستهجن را برعهده می‌گیرد، ‌به وجود آمده است.

برخی نشریات حتی عنوان كردند تیری هانری به خاطر آشنایی با این هنرپیشه كه از حضور در فیلم تبلیغاتی یك محصول ورزشی شروع شده، ‌همسر سابقش را طلاق داده است.

همسر سابق وی از زمانیكه فهمیده هانری به دلیل ارتباط با این هنرپیشه درصدد طلاق دادنش است، ‌وكیل گرفته و درخواست 15 میلیون غرامت كرده است.

منابع خبری با نگاه تردید آمیزی به آینده ورزشی تیری هانری به خصوص در تیم جدیدش می‌نگرند. آنها احتمال زیادی می‌دهند تا ستاره به ظاهر آرام و خوش تكنیك بارسلونا ‌به علت این گرفتاری‌های حاشیه‌ای، از آرامش خاطر كافی برخوردار نشده و نتواند در این تیم بزرگ فوتبال اروپا سربلند شود.

مطالب مرتبط :