تبیان، دستیار زندگی
مازندران با کسب دو طلای دیگر در بخش سانشو رقابت های المپیاد ورزشی ایرانیان در اصفهان، صدر جدول مدالی بازیها را از آن خود کرد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مازندران در صدر جدول مدال آوران المپپاد ایرانیان

مازندران همچنان پیشتاز

مازندران با کسب دو طلای دیگر در بخش سانشو رقابت های المپیاد ورزشی ایرانیان در اصفهان، صدر جدول مدالی بازیها را از آن خود کرد تا تیم میزبان پس از دو روز صدرنشینی جای خود را با مازنی ها در رتبه دوم عوض کند.

درحال حاضر و با پایان رقابت های ووشو ، استان مازندران با کسب 4 مدال طلا ، یک نقره و یک برنز با 6 مدال در صدر جدول مدالی بازیهای المپیاد ورزشی ایرانیان قرارگرفته است . بعد از مازندران صدرنشین ، استان اصفهان با 3 طلا ، یک نقره و یک برنز در رده دوم جدول جای دارد و خوزستان با دو طلا و یک برنز جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است.

استان های تهران با یک طلا ، 3 نقره و 2 برنز ، کرمان با یک طلا ، 2 نقره و یک برنز و گیلان با یک طلا و دو نقره مکان های چهارم تا ششم رقابت ها را به خود اختصاص داده اند تا طی روز های آینده و با شروع دیگر رقابت ها در رشته های مختلف، حساسیت رقابت در بالای جدول دوچندان شود.

تیم همدان که در ردو هجدهم جای داشت با تک طلایی که در سانشو گرفت 11 پله در جدول مدالی رقابت ها با توجه به دو برنز دیگر کسب شده صعود کرد .تیم های بوشهر، خراسان رضوی ، کرمانشاه و آذربایجان شرقی در مکان های بعدی قرار دارند.

مطالب مرتبط :

سایت المپیاد ورزشی ایرانیان رسما" افتتاح شد