تبیان، دستیار زندگی
طرح مینی تنیس برای اولین بار در ایران از سوی فدراسیون ارایه و قابل اجرا شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اجرای طرح مینی تنیس در سطح شهر تهران

توسعه ورزش تنیس در شهر تهران

طرح مینی تنیس برای اولین بار در ایران از سوی فدراسیون ارایه و قابل اجرا شد.

به منظور همگانی كردن تنیس و تحقق سیاست فدراسیون در جهت رشد این رشته، صبح امروز شاهرخ كشاورز دبیر فدراسیون در جلسه‌ای با حضور مهندس گلشنی معاون آموزش و امور مناطق سازمان زیباسازی شهرداری تهران و میربها‌الدین مدیر كل امور مناطق زیباسازی و كلیه مدیران زیباسازی مناطق 22 گانه شهر تهران، جزییات طرح مینی تنیس را تشریح كرد كه مورد استقبال حاضرین قرار گرفت.

دبیر فدراسیون تنیس در خصوص این طرح گفت: رشد و عمومی كردن تنیس یكی از نیازهای فعلی تنیس ایران محسوب می‌شود و اصرار شخص اول ورزش كشور به توسعه و همگانی كردن آن باعث شد تا فدراسیون بالاخره به طور عملی وارد شده و شرایط را برای پرداختن عموم مردم به ویژه در مینی تنیس فراهم كرد.

توسعه ورزش تنیس در شهر تهران

كشاورز با اعلام آمادگی فدراسیون از ایجاد مینی تنیس در فضای شهری، مدارس، منازل و اماكن دولتی، دانشگاهی و ... در خصوص ویژگی‌های این طرح اظهار كرد: با توجه به ویژگی‌های خاص ابزار مینی تنیس كه تمام اقدامات ایمنی در مورد آن پیش بینی و لحاظ شده این مجموعه در یك كیف قابل حمل است كه شامل 20 عدد توپ ابری فشرده، دو راكت مینی تنیس سبك وزن، تور قابل نصب و خط قابل انتقال به همراه جایگاه و محل ایستادن برای آموزش صحیح است كه قابلیت حمل آسان و نصب در كمترین فرصت و بدون خطر با اجرا در تمامی اماكن و ابعاد را دارد.

دبیر فدراسیون تنیس گفت: به زودی نمایندگان فدراسیون هر هفته در یكی از پارك‌های مناطق تهران با این ابزار (كیف مینی تنیس) به همراه یك مربی به صورت رایگان حاضر خواهند شد و به آموزش علاقه مندان خواهند پرداخت.

وی ابراز امیدواری كرد كه با برگزاری جلسات متعدد و ارایه معرفی بهتر و بیشتر این طرح نزد مسوولین ورزش كشور و مدیران جامعه به ویژه آموزش و پرورش شاهد همگانی شدن تنیس در سطح جامعه باشیم.

كشاورز در پایان از رسانه ملی و اصحاب رسانه درخواست كرد تا با حمایت از این طرح ضمن كمك به رشد تنیس كشور در جهت ورود به منازل و آشنایی خانواده‌ها، فدراسیون را كمك كنند.

مطالب مرتبط :

ترغیب شرکت های آلمانی برای حمایت از تنیس ایران