تبیان، دستیار زندگی

آموزش ساخت دستبند سیمی

 امروز سعی بر آن داریم تا در ادامه ساخت دستبند های متفاوت نحوه ساخت دستبند با سیم را آموزش دهیم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
آموزش ساخت دستبند سیمی
نحوه کار بسیار آسان می باشد و شما با صرف کمترین هزینه و تهیه مقدار سیم و چند مهره های رنگی می توانید یک دستبند زیبا و متفاوت بسازید. اگر حاضرید آموزش را شروع کنیم. با ما همراه باشید.

مرحله اول: ابتدا مقداری سیم تهیه نمایید و آن را به دور ابزاری حلقه زنی قرار دهید و آن را دور یکی از گیره های آن بپیچانید و حلقه های فنری زیبایی را شکل دهید. اگر این ابزار را در اختیار ندارید دور یک جسم فلزی نیز می توانید چنین کاری را انجام دهید.
توجه داشته باشید ما برای ساخت دستبند به شش حلقه فنری همانند تصویر زیر نیاز داریم.
آموزش ساخت دستبند سیمی
مرحله دوم: در این بخش دو مس در طول 14 سانتی متر تهیه کنید. (( توجه داشتید باشید در تصویر زیر نیازی به ساخت دو حلقه و قلاب نیست و در ادامه به شما ساخت ان ها را آموزش خواهیم داد)) شما فقط در این مرحله با سیم های مسی ابتدا یک حلقه ایجاد کرده و سپس آن را کروی کنید.
آموزش ساخت دستبند سیمی
مرحله سوم: در این مرحله ابتدا چندین عدد مهره های رنگی آماده کنید. سپس سیمی را که در مرحله قبل حلقوی کرده اید را آماده نمایید. و پس از آن ابتدا یک حلقه فنری داخل سیم مسی قرار دهید و بعد از آن مقداری مهره های رنگی وارد آن کنید. بعد از مهره های رنگی دوباره حلقه فنری قرار دهید و این کار را آنقدر ادامه دهید تا به انتها برسید و نتیجه کار شما همانند تصویر زیر شود.
آموزش ساخت دستبند سیمی
آموزش ساخت دستبند سیمی
مرحله چهارم: در این بخش با کمی سیم مس بزرگتر دو دایره درست کرده و به دو سر دستبند وصل کنید تا بتوانید دستبند را به قلاب وصل نمایید.
آموزش ساخت دستبند سیمی
مرحله پنجم: در این قسمت نیز بایستی قلاب بسازید. برای ساخت قلاب یک سیم 7 سانتی متری تهیه کرده و آن را با ابزار حلقه زنی فرم دهید تا به شکل قلاب درآیند.
آموزش ساخت دستبند سیمی
آموزش ساخت دستبند سیمی
مرحله ششم: در نهایت شما پس از گذراندن چند مرحله آسان توانستید یک دستبند سیمی بسازید.
آموزش ساخت دستبند سیمی
مطالب مرتبط:
آموزش ساخت ابر رنگین کمان
چگونه سنجاب خمیری بسازیم؟
چگونه با خمیر آدم برفی فروزن بسازیم

کودک و نوجوان تبیان
تنظیم: فهیمه امرالله- منبع: با ما بیاموز
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.