تبیان، دستیار زندگی
سرانجام پس از کش و قوس فراوان مجتبی جباری هافبک فصل گذشته تیم فوتبال استقلال حاضر به تمدید قرارداد با این باشگاه به مدت یک فصل دیگر شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جباری در استقلال ماندنی شد

بالاخره جباری با استقلال تمدید کرد

سرانجام پس از کش و قوس فراوان مجتبی جباری هافبک فصل گذشته تیم فوتبال استقلال حاضر به تمدید قرارداد با این باشگاه به مدت یک فصل دیگر شد.

در حالی که مذاکرات مجتبی جباری با باشگاه استقلال به بن بست رسیده بود، این بازیکن شب گذشته در ملاقاتی مجدد با مسئولان استقلال موافقت خود را برای تمدید قرارداد با این تیم ابراز داشت.

در نشست جباری با مسئولان باشگاه استقلال که در حضور علی فتح اله زاده و ناصر حجازی برگزار شد حاضرین به نقطه نظراتی مشترک رسیدند و در فضای مسالمت آمیز شرایط یکدیگر را پذیرفتند.

بدین ترتیب قرارداد مجتبی جباری با باشگاه استقلال به مدت یک فصل دیگر تمدید خواهد شد و امروز در هیئت فوتبال استان تهران به ثبت می رسد.

مجتبی جباری كه در جلسه پنج شنبه گذشته با مدیرعامل باشگاه استقلال با مشكل مواجه شده بود از رفع سوء تفاهم‌ها خبر داد و گفت: هدف اول من ماندن در استقلال بود. متاسفانه در جلسه پنج شنبه از ابتدا سوءتفاهمی به وجود آمد كه این مسئله سبب شد جلسه ناتمام بماند اما، با تلاش‌هایی كه شد این سوءتفاهم برطرف شد.

وی در پاسخ به این سوال كه شما بازگشت به استقلال را منوط به عذرخواهی مسوولان باشگاه كرده بودید، گفت: مشكلی وجود نداشت و تنها یك سوءتفاهم بود. من خودم با فتح‌الله زاده صحبت كردم و وی نیز به من حق داد كه با توجه به ذهنیتی كه از گذشته در ذهن من وجود داشت،‌خواستار طلب فصل گذشته‌ام شوم.

جباری افزود: دیگر بین من و استقلال فاصله‌ای وجود ندارد و خوشحالم كه در استقلال ماندم. پیش از اینكه با استقلال به توافق برسم یك سری صحبت‌ها با سایپا و پرسپولیس انجام شد اما خوشحالم كه در تیم محبوبم ماندم.

وی درباره انتقاد حجازی از جباری گفت: حجازی هم در جلسه شب گذشته حضور داشت. او بزرگ فوتبال است و بر گردن من و دیگر بازیكنان حق دارند و صحبت‌هایی كه او درباره من انجام داد تنها به دلیل همان سوء تفاهمات بود.

جباری درباره شایعه‌ی پیشنهاد 400 میلیونی‌اش به استقلال گفت: چنین چیزی نیست. من رقم بسیار كمتری از این رقم را از استقلال گرفتم و مبلغ قرادادم هم از رقم پیشنهادی پرسپولیس كمتر است.

بازیكن میانی استقلال در پیش‌بینی‌اش از این تیم در فصل بعد گفت: فكر می‌كنم فصل خوبی در پیش داشته باشیم. مسوولان استقلال در فصل نقل و انتقالات با چشمانی باز و آگاهی بازیكن انتخاب كرده‌اند. با این حال باید تلاش بیشتری داشته باشیم تا بتوانیم به حداكثر هدفمان كه همان قهرمانی در لیگ است دست یابیم. استقلال در دو، سه فصل گذشته نشان داد كه شایسته قهرمانی است.

جباری در پایان درباره احتمال انتقالش به یك تیم اروپایی گفت: در قرادادم بندی وجود دارد كه در صورت داشتن پیشنهاد خوب از یك تیم اروپایی با توافق با مسوولان استقلال به این تیم اروپایی بروم.

مطالب مرتبط :

جباری به پرسپولیس می رود ؟