تبیان، دستیار زندگی
افشین قطبی رسماً سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قطبی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس شد

قطبی سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس

افشین قطبی رسماً سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران شد.

با امضاء پیش قرارداد باشگاه پرسپولیس با افشین قطبی از سوی این مربی و ارسال آن به باشگاه و نیز امضاء این قرارداد از سوی حبیب كاشانی، افشین قطبی رسماً سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس شد.

ظهر امروز ( جمعه ) قرارداد امضاء شده از سوی افشین قطبی به باشگاه پرسپولیس ارسال شد و به این ترتیب و با امضاء و تایید نهایی این قرارداد از سوی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، حضور قطبی بر روی صندلی سرمربیگری تیم فوتبال قرمزپوشان پایتخت قطعی و وی رسماً سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در فصل آینده شد.

قرار است افشین قطبی طی چند روز آینده، از طریق آمستردام وارد ایران شود.

همچنین طبق اعلام باشگاه پرسپولیس افشین قطبی قرارداد امضا شده خود را به دفتر باشگاه ارسال کرده و قرار است تا دوشنبه شب و یا صبح سه شنبه جهت هدایت این تیم وارد تهران شود . به گفته حبیب کاشانی ، مدیر عامل پرسپولیس رقم قرارداد قطبی زیر 600 هزار دلار است و توضیحات بیشتری در این مورد ارائه نمی کند اما منابع آگاه به باشگاه خبر از حقوق ماهیانه 375 هزار یورو می دهند و پاداش هایی در چند بند به این رقم اضافه شده است که عبارتنداز :

1- قهرمانی در لیگ برتر    2- قهرمانی در جام حذفی      3- پیروزی مقابل رقیب سنتی     4- پاداش برد خارج از خانه

به هر حال از رقم  پاداش ها خبری در دست نیست اما قطبی در صورت کسب تمام موفقیت ها با تیم فوتبال پرسپولیس در فصل آینده ، در مجموع مبلغی در حدود 575 هزار یورو خرج روی دست پرسپولیس خواهد گذاشت  .

قطبی: پس از اجرای یك بند از قرارداد به تهران می‌آیم

افشین قطبی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در هفتمین دوره‌ی رقابت‌های لیگ برتر شد.

با تایید خبر امضای قرارداد با باشگاه پرسپولیس تهران اظهار كرد: امروز به توافق رسیدیم و قراردادم را با باشگاه پرسپولیس امضا كردم.

وی ادامه داد: در این قرارداد بندی به عنوان یك شرط وجود دارد كه باشگاه پرسپولیس باید آن را اجرا كند تا پس از اجرای این شرط به تهران بیایم.

مطالب مرتبط :

افشین قطبی کیست ؟