تبیان، دستیار زندگی
مجتبی جباری بازیكن استقلال تهران پس از گذراندن دوران درمان در هلند به كشور بازگشت و دیروزبرای مذاکره با مدیر آبی پوشان راهی دفتر باشگاه شد .
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جباری به پرسپولیس می رود ؟

مجتبی در حال مذاکره با مدیران آبی

مجتبی جباری بازیكن استقلال تهران پس از گذراندن دوران درمان در هلند به كشور بازگشت و دیروزبرای مذاکره با مدیر آبی پوشان راهی دفتر باشگاه شد .

مجتبى جبارى و خشایار محسنى یك سوى میز نشستند و مقابل على فتح الله زاده، كامران منزوى و بهرام امیرى قرار گرفتند. فتح الله زاده حدود ۱۰ دقیقه صحبت كرد و بعد از او، منزوى و امیرى هم نكات دیگرى را توضیح دادند تا سرانجام نوبت به خود مجتبى رسید. البته جبارى كه از جمله «۵۰ میلیون طلبت را هم حل مى كنیم» كمى نگران شده بود پیش از هر چیز یك جمله را به زبان آورد: «آقا! اول با من تسویه حساب كنید، بعداً در مورد سایر مسائل حرف بزنیم. ۶ ماه است كه ۵۰ میلیون از باشگاه طلبكارم و مدام این جمله را مى شنوم كه طلب ۵۰ میلیونى ات را حل مى كنیم.»

این جملات جبارى، مثل جرقه در انبار باروت است؛ یكدفعه فتح الله زاده با لحنى تند به جبارى مى گوید: «گروكشى مى كنى … بلند شو و از اتاق برو بیرون …!»

جبارى كه از این جمله فتح الله زاده حسابى جا خورده، با حالتى ناراحت بلند مى شود و در جواب به مسؤولان باشگاه استقلال مى گوید: «من گروكشى مى كنم یا شما؟ باشگاه استقلال ۵۰ میلیون پول مرا نگه داشته و پرداخت نمى كند و تا قرارداد جدید هم امضا نكنم حاضر به پرداخت آن نیست. تازه مى گویید كه قرارداد را امضا كن، بعد از آن مسأله ۵۰ میلیون را حل مى كنیم. حل مى كنیم، یعنى نمى دهیم. هزار بار از این جملات شنیده ام.»

جباری سر دو راهی

درحالى كه صداى هر دو طرف بالا رفته، جبارى و محسنى از اتاق بیرون مى آیند و مجتبى كه به شدت از رفتار مدیرعامل باشگاه استقلال دلخور است، به مدیر برنامه هایش مى گوید كه دیگر فكر استقلال را نكن و از حالا به فكر تیم دیگرى باش؛ تیم دیگر از نظر جبارى یعنى پرسپولیس چرا كه او پیش از این بارها و بارها به مدیر برنامه اش گفته بود كه من در ایران فقط براى این ۲ تیم بزرگ بازى مى كنم. مدیر برنامه هاى جبارى براى محكم كارى از او مى پرسد: «با پرسپولیسى ها صحبت كنم؟» و جواب مى گیرد: «همین الان صحبت كن!»

كمتر از یك ساعت بعد از مجادله در دفتر لارستان، مجتبى جبارى و خشایار محسنى در یكى از كوچه هاى فرعى خیابان سئول از در ساختمانى بالا مى روند كه بالایش نوشته شده: «باشگاه فرهنگى ورزشى پرسپولیس!»

آنها مقابل حبیب كاشانى مى نشینند و كاشانى كه اساساً آدم خونگرم و بامعرفتى به نظر مى رسد، خیلى زود سر بحث را باز مى كند و مى گوید: «هیچ مشكلى براى آمدن تو وجود ندارد و از حضورت استقبال مى كنیم.

مشكل مالى هم وجود ندارد و هر لحظه كه اراده كنى، قراردادت آماده است و پول نقد مى گیرى. پرسپولیس از حضور تو خوشحال مى شود و در این باشگاه آرامش كامل دارى.»

خلاصه صحبت هاى جبارى و كاشانى به نتایج خوبى مى رسد اما مجتبى ترجیح مى دهد تا ۲۴ ساعت فكر كند و بعد تصمیم بگیرد؛ كاشانى هم مخالفتى نمى كند و همه چیز به روز شنبه (امروز) موكول مى شود.

مطالب مرتبط :

گفتگو جذاب وخواندنی با مجتبی جباری