تبیان، دستیار زندگی
به گزارش فارس قرار بود صبح امروز جلسه‌ای برای حل و فصل مشكل كنسرت شجریان با حضور وی و مسئولان نیروی انتظامی برگزار شود اما بدون برگزاری چنین جلسه‌ای و طی تماسهای تلفنی از سوی برگزاركنندگان كنسرت ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

كنسرت «شجریان» برگزار می‌شود

كنسرت «شجریان» برگزار می‌شود

مشكلات پیش آمده برای كنسرت «محمدرضا شجریان» با تماس تلفنی برگزار كنندگان و وزارت ارشاد با نیروی انتظامی حل و فصل شد.

به گزارش فارس قرار بود صبح امروز جلسه‌ای برای حل و فصل مشكل كنسرت شجریان با حضور وی و مسئولان نیروی انتظامی برگزار شود اما بدون برگزاری چنین جلسه‌ای و طی تماسهای تلفنی از سوی برگزاركنندگان كنسرت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با نیروی انتظامی و اماكن، مشكل برگزاری كنسرت«شجریان» حل و این برنامه طبق روال قبل و از امشب به مدت 6 شب در تالار بزرگ كشور برگزار می‌شود.

در حال حاضر نیز عوامل فنی و صدابرداری در تالار كشور حضور دارند تا بتوانند سالن را برای امشب آماده نمایند. همچنین اگر زمان كافی در دست باشد دكور نیز نصب می‌شود و در غیر این صورت گروه آوا بدون دكور برای اجرا به روی صحنه می‌روند.

تاكنون مشخص نشده كه بر اساس چه توافقاتی بین برگزار كنندگان و نیروی انتظامی و اماكن این كنسرت برگزار خواهد شد.

گروه موسیقی آوا به خوانندگی «محمدرضا شجریان» از امشب به مدت شش شب در تالار بزرگ كشور به اجرای برنامه می‌پردازند.

ارائه نسخه تصویری كنسرت قبلی شجریان به نام «بزن زخمه»

محمد رضا هنرمند گفت: در حال حاضر نسخه تصویری كنسرت قبلی استاد شجریان مراحل پایانی خود را می‌گذراند و تنها مرحله نظارت استاد بر آن باقی مانده و به زودی با نام «بزن زخمه» به بازار خواهد آمد.

وی درباره كارگردانی كنسرت شجریان در گفت و گو با خبرنگار فارس گفت: در زمان برگزاری كنسرتهای استاد شجریان بر بخشهای تصویری آن نظارت می‌كنم و این دومین همكاری است كه در زمان برگزاری كنسرتهای محمد رضا شجریان با او دارم.

هنرمند افزود: كار من كارگردانی نیست بلكه تصویر برداری از كنسرت است كه بعدا در اختیار علاقه‌مندان آثار ایشان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: هدف اصلی ما این است كه وقتی كار به بازار عرضه شد مخاطب با كاری هنری روبرو باشد و از دیدن آن لذت ببرد و مانند برخی از كارهای ضعیفی كه در بازار وجود دارند نباشد.

كنسرت جدید محمد‌رضا شجریان به همراهی گروه آوا طبق اعلام قبلی قرار است از 8 تا 15 مردادماه در تالار بزرگ كشور شود اما به دلیل ماجرای درخواست مبلغ از برگزار كنندگان این كنسرت توسط نیروی انتظامی از روز گذشته تاریخ این كنسرت تاكنون نامعلوم است.