تبیان، دستیار زندگی
تیم فوتبال كره جنوبی به عنوان سوم جام ملت‌های آسیا 2007 دست یافت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

كره جنوبی سوم شد

سومی کره در سومین ضیافت پنالتی ها

تیم فوتبال كره جنوبی به عنوان سوم جام ملت‌های آسیا 2007 دست یافت.

در دیدار رده بندی چهاردهمین دوره‌ی رقابت‌های جام ملت‌های فوتبال آسیا عصر شنبه، تیم‌های كره جنوبی و ژاپن به دیدار هم رفتند كه تیم كره موفق شد در ضربات پنالتی با نتیجه 6 بر 5 از سد حریف خود گذشته و بر سكوی سوم بایستد.

کره بلیط جام ملتهای 2011 را ok کرد

در این دیدار كه در 120 دقیقه به تساوی انجامید، ضربات پنالتی تكلیف تیم پیروز را مشخص كرد. دو تیم پس از به ثمر رساندن 5 ضربه ی پنالتی خود، به ضربات تك به تك رسیدند كه "لی وون جائه" دروازه‌بان كره جنوبی ششمین ضربه پنالتی ژاپنی ها را مهار كرد و كره را به عنوان سومی جام ملتهای 2007 رساند.

سومی حق کره نبود

تیم ژاپن در این دیدار بهتر از حریف خود عمل کرد و حتی می توانست کار را درهمان 90 دقیقه به پایان برساند .

قهرمان دوره گذشته بازی را از اختیار بازیکنان کره خارج کرده بود و آنها را به پشت محوطه جریمه تیم خودشان هدایت کرده بودند که همین کار باعث می شد تا ژاپن میانه میدان را در اختیار بگیرد و مالک اصلی توپ و میدان باشد .

سومی کره در سومین ضیافت پنالتی ها

تیم کره نیز مثل دیدار های گذشته رو به دفاع بسته آورده بود و چشم گلزنی آنها به ضد حملات بود که سرانجام موفق شدند بازی را به وقت های اضافه و ضربات پنالتی بکشند که در نهایت بتوانند در سومین ضیافت پنالتی به مقام سومی برسند .

براساس تصمیم كنفدراسیون فوتبال آسیا تیم های اول تا سوم جام ملت‌های 2007 به طور مستقیم به رقابت‌های 2011 راه خواهند یافت.

مطالب مرتبط :

ضربات پنالتی ایران - کره در مرحله ی یک چهارم نهایی