تبیان، دستیار زندگی
نیز از خواندن و نوشتن غافل نیست «این روزها « مردانی » به خاطر عارضه ای كه برایش ایجاد شده ، ضعف شدیدی دارد اما گه گاه در حالت بیداری به خواندن كتاب و نوشتن مشغول است و درباره كتاب های جدیدالانتشار ، مرتب از ما سوال می ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نصرالله مردانی در بستر بیماری نیز از خواندن و نوشتن غافل نیست


«این روزها « مردانی » به خاطر عارضه ای كه برایش ایجاد شده ، ضعف شدیدی دارد اما گه گاه در حالت بیداری به خواندن كتاب و نوشتن مشغول است و درباره كتاب های جدیدالانتشار ، مرتب از ما سوال می كند.»

همسر نصرالله مردانی  شاعر معاصر و چهره ماندگار ادبیات در گفت و گو با «مهر» با بیان این مطلب    گفت : مردانی در حال حاضر ، دوره هفتم شیمی درمانی را پشت سر می گذارد و بر اساس گفته پزشكان ، وی باید پنج دوره دیگر نیز شیمی درمانی شود.

وی با تقدیر از كسانی كه از این شاعر عیادت كرده اند ، گفت : من به سهم خودم ، دعای دوستان و هموطنان را در این ماه مبارك ، در بهبود حال نصرالله مردانی مؤثر می دانم و امیدوارم كه خداوند به همه  جزای خیر دهد.

وی با بیان این كه مردانی در حال حاضر در منزل به سر می برد ،  تصریح كرد : نسبت به روزهای اول بیماری ، حال ایشان خیلی بهتر شده است و خود ما هم امید بیشتری به بهبودی اش پیدا كرده ایم.