تبیان، دستیار زندگی
معاونت پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی با توجه به آغاز فصل نیایش، اقدامات گسترده ای به منظور درونی كردن فرهنگ مهدوی بین مردم درنظر گرفته است...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

همزمان با فرارسیدن فصل نیایش:

برنامه های معاونت پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی تشریح شد

تشریح برنامه های معاونت پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی

معاونت پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی با توجه به آغاز فصل نیایش، اقدامات گسترده ای به منظور درونی كردن فرهنگ مهدوی بین مردم در نظر گرفته است.

حجت الاسلام موسوی هوایی معاون پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی طی گفت و گو با خبرنگار اداره روابط عمومی عنوان كرد: 25 برنامه تلویزیونی علمی اعم از زندگی امام عصر (عج) در زمان غیبت، مهدویت نهفته در توحید، جوهره مهدویت، آسیب شناسی  مهدویت و غیره در این فصل از شبكه های 1، 3، 5  با مشاركت شورای معارف اسلامی سازمان صدا و سیما تولید و پخش خواهد شد.

وی تصریح كرد: این برنامه ها با حضور همه مؤلفین كتب ارزشمند دبیرخانه اجلاس حضرت مهدی (عج) وابسته به معاونت پژوهشی و آموزشی و با حفظ الگوهای مخاطب شناسی و جذابیت رسانه ای تولید و پخش می شود و طبق برنامه ریزی های انجام گرفته 10 برنامه نیز در ایام شعبانیه و ولادت حضرت مهدی (عج) پخش می گردد.

حجه الاسلام موسوی هوایی با اشاره به برگزاری 100 گفتمان مهدویت با موضوع های مختلف در استان های پرجمعیت كشور در این ایام گفت: سفارش تولید موضوعات جدید مهدوی با توجه به نیاز مخاطبان  و با هدف پاسخگویی به شبهات روز از اصلی ترین برنامه های این معاونت در گسترش معارف مهدوی (عج) است.

وی غنی سازی فعالیت های پایگاه اینترنتی اطلاع رسانی دبیرخانه اجلاس به آدرس www.ejlasmahdi.com را از دیگر برنامه های جاری اعلام كرد و افزود: تولید و ارسال پیام های كوتاه از طریق پایگاه «ماسك» با هدف جذب و آشنایی نوجوانان و جوانان با معارف مهدوی یا تولید و انتشار جدیدترین مقالات كارشناسان معاونت در پایگاه اطلاع رسانی «پژوهه دین» و خرید و ارسال منابع مكتوب مورد نیاز مبلغان تحت پوشش سازمان با هدف غنی سازی، از اولویت برنامه های این معاونت است.

روابط عمومی موسسه تبیان