تبیان، دستیار زندگی
همزمان با فرارسیدن میلاد امام علی (ع) چهارمین دوره مسابقات تنیس جام ولایت در تهران برگزار می‌شود
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پدران و پسران در جام ولایت

فدراسیون تنیس در اندیشه همگانی کردن این رشته

همزمان با فرارسیدن میلاد امام علی (ع) چهارمین دوره مسابقات تنیس جام ولایت در تهران برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس ،‌ این فدراسیون  در نظر دارد به منظور همگانی كردن تنیس و همزمان با فرارسیدن میلاد امیرالمومنین حضرت علی(ع) و به مناسبت روز پدر،‌ چهارمین دوره مسابقات جام ولایت تحت عنوان بازی‌های "پدر و پسر" را از صبح روز جمعه در زمین‌های تنیس مجموعه ورزشی شیرودی برگزار كند.

این مسابقات كه فقط به صورت دوبل با تركیب یك پدر و پسر برگزار می‌شود از ساعت 9 صبح روز جمعه در محل دفتر تنیس استادیوم شیرودی ثبت نام و در همان روز آغاز می‌شود و به نفرات برتر جوایزی اهدا می‌شود.

علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام و بازی به اتفاق پدر یا پسر خود در این مسابقه شركت كنند.

میزبانی خوب ایرانیان در مسابقات فیوچرز

نمره قبولی به فیوچرز تهران

هانی الخفیف" نماینده‌ی فدراسیون جهانی تنیس ( ITF ) در رقابت‌های فیوچرز تهران، با اعلام رضایت از نحوه‌ی برگزاری این مسابقات، با ارسال گزارشی به ITF نمره مثبت به میزبانی ایران داد.

سر داور و ناظر این بازی‌ها با ابراز رضایت از كلیه عوامل اجرایی و برگزاری، بهترین نمره گزارش خود را به میزبانی و سطح كمی و كیفی مسابقات فیوچرز تهران در دو هفته گذشته داد.

هانی الخفیف پیش از ترك تهران درخصوص سطح برگزاری مسابقات گفت: من برای چندمین بار است به ایران می‌آیم و همیشه خوشحالم كه برای فیوچرز تهران مامور می شوم، چرا كه شما یكی از بهترین مجموعه‌های تنیس را در اختیار دارید كه با مدیریت و مهمان‌نوازی ایرانی‌ها توام شده و حاصل آن برگزاری چندمین دوره فیوچرز قابل قبول در تهران بوده است. مجموعه ورزشی انقلاب، ‌كادر اجرایی و عوامل فدراسیون همه و همه دست به دست هم دادند تا هفته بیادماندنی در تهران خلق شود.

میزبانی خوب ایرانیان در مسابقات فیوچرز

سرداور مصری ITF درخصوص تنیسورهای ایرانی گفت: طبیعتاً سطح تنیسورهای ایرانی در صورتی به حد قابل قبول می‌رسد كه هر كدام از آنها در طول سال مسافر سفرهای بیشماری شوند و در مسابقات متعددی شركت كنند تا بتوانند به اوج آمادگی برسند،‌ بنابراین تنیس ایران باید به آن سمت گام بردارد. اما در این دوره خوشحال شدم كه دیدم به جای بها دادن به تنیسورهایی كه پیشرفتشان را كرده‌اند، سهمیه میزبانی خود را به جوانان دادید، پس باید به دنبال شركت بیشتر جوانان در این گونه مسابقات باشید.

وی با ابراز رضایت از كمیته مسابقات به سطح بالای داوران ایرانی اشاره كرد و گفت: داوران ایرانی در چند سال اخیر رشد به سزایی داشته‌اند كه حاصل فعالیت‌های آنها و فدراسیون است.

سرداور فدراسیون جهانی در پایان خاطرنشان كرد: تنیس ایران نباید با شرایط فعلی عجله كند و باید در رده‌های آسیایی ابتدا فرصت را به جوانان بدهد و همچون رقبای خود سرمایه‌گذاری كند تا با جوانانی كه در نسل جدید تنیس ایران در راه هستند پس از چند سال به جایگاه قابل قبولی دست یابند.

مطالب مرتبط :

تازه ترین رده بندی تنیسورهای ایرانی در ATP