تبیان، دستیار زندگی
کارگردان مجموعه تلویزیونی «راه بی پایان» گفت؛ داستان های این مجموعه تلویزیونی روایتگر زندگی واقعی مردمی است که با آنها زندگی می کنیم. در زندگی روزمره انسان ها داستان های زیادی وجود دارد و بسیاری از این ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«راه بی پایان» زندگی واقعی انسان ها را به تصویر می کشد

سریال راه بی پایان

کارگردان مجموعه تلویزیونی «راه بی پایان» گفت؛ داستان های این مجموعه تلویزیونی روایتگر زندگی واقعی مردمی است که با آنها زندگی می کنیم. در زندگی روزمره انسان ها داستان های زیادی وجود دارد و بسیاری از این داستان ها شبیه همان چیزهایی است که ما در غالب سریال های تلویزیونی می بینیم.

وی افزود؛ راه بی پایان نیز مجموعه ای از همین داستان هاست که در کنار یکدیگر چیده شده اند و شما آنها را می بینید. شاید درگیر شدن با این مشکلات برای برخی عجیب به نظر برسد ولی همه اینها در جامعه ما وجود دارد و افراد بسیاری را با خود درگیر کرده است. وی در ادامه درباره تعدد داستان ها و ماجراها در قالب یک مجموعه گفت؛ برای اینکه داستان ها واقعی تر پیش برود و خط قصه گویی ماجرا را نگه داریم دست به این کار زده ایم و هنگام نوشتن فیلمنامه نیز تلاش کردیم که هر قسمت در اوج تمام شود ولی گاهی اوقات نقاط اوج مورد نظر، هنگام تصویربرداری در بیش از 45 دقیقه شکل می گرفت که این اتفاق اجتناب ناپذیر بود. با این حال سعی کردیم که پایان هر قسمت، نقطه ای کلیدی برای قسمت بعد باشد. وی تصریح کرد؛ تمام تلاش ما در این مجموعه بر این بوده که داستان ها به طور زنجیره ای پیگیری شوند و اگر در جایی قصه ها با یکدیگر تداخل زیادی پیدا کرده اند و دنبال کردن ماجرا را برای مخاطب سخت کرده اند مشکل از ماست و ضعف در کارگردانی محسوب می شود. مجموعه تلویزیونی «راه بی پایان» به تهیه کنندگی «مصطفی عزیزی» ساخته شده و بازیگرانی چون آتیلا پسیانی، فرهاد اصلانی، سیدمهرداد ضیایی، حمید مهین دوست، سیدمحمدحسین عمرانی، مهدی صباغی، بیتا سحرخیز، آزاده صمدی، هومن سیدی، بابک بهشاد، حمیدرضا هدایتی، محبوبه بیات، مهران رجبی، زویا امامی، علاء محسنی و مجید یاسر در آن بازی کرده اند. داستان این مجموعه تلویزیونی که توسط «علیرضا بذرافشان» و «مهدی شیرزاد» نوشته شده درباره جوانی به نام منصور پوروطن است که پس از ده سال به ایران بازمی گردد. او در تلاش است برای اولین بار پروتزهای پزشکی داخلی بدن انسان را در ایران تولید کند. این کار به مذاق ابوالحسنی و توتونچی که واردات پروتز ایران در انحصار آنها است، خوش نمی آید. آن دو وانمود می کنند سرمایه گذارانی علاقه مند به تولید پروتز در ایران هستند و در واقع قصدشان این است با جذب منصور و انداختن او در یک روند فرسایشی، جلوی تولید پروتز را بگیرند.

منبع : خبرگزاری فارس

مطالب مرتبط :

سینمای ایران