تبیان، دستیار زندگی
حسین کفعمی در خصوص ایجاد پایگاههای استعدادیابی فوتبال مناطق 22 گانه شهرداری تهران گفت......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ایجاد پایگاههای استعدادیابی فوتبال در تهران

مدرسه های فوتبال راه اندازی می شود .

حسین کفعمی در خصوص ایجاد پایگاههای استعدادیابی فوتبال مناطق 22 گانه شهرداری تهران گفت: طراحی و راه اندازی این پایگاه ها یک اتفاق مبارک و سازنده برای اهالی پایتخت است.

معاون ورزش مردان تربیت بدنی شهرداری تهران افزود: برای نخستین بار طرح کشف و پرورش استعدادهای ناب فوتبال تهران، از سوی مجید جلالی ( آنالیزور و کارشناس فوتبال ) ارائه شد و با حمایت همه جانبه تربیت بدنی شهرداری به اجرا در می آید.

رییس انجمن فوتبال شهرداری تهران ادامه داد: طبق رایزنی های انجام شده، اتحادیه فوتبال ایران و هیات فوتبال استان تهران در این امر مهم به یاری تربیت بدنی شهرداری می شتابند تا پس از سالها، انسجام و یکپارچگی در سیستم آموزش فوتبال پدید آید و در آینده ای نه چندان دور شاهد درخشش استعدادهای ناب فوتبال کشورمان باشیم.

وی با اشاره به کلیات طرح فوق، اذعان داشت: با تشکیل 22 کانون استعدادیابی در 22 منطقه شهرداری تهران ، افراد منتخب رده های سنی مختلف که توسط مربیان طی برگزاری مسابقات محلات برگزیده شده اند ، تحت آموزش قرار می گیرند.

کفعمی افزود: 30 نفر در هر رده سنی طی مدت 3ماه تحت آموزش قرار می گیرند و پس از آن با تشکیل 7 پایگاه تخصصی، برترین بازیکنان 22 منطقه در این پایگاهها به فعالیت می پردازند. البته در نهایت این روند برترین بازیکنان به یک پایگاه منتخب دعوت شده و نخبه ترین فوتبالیستهای تهران تحت آموزشهای ویژه قرار خواهند گرفت.

مطالب مرتبط :

مجموعه شهید دستگردی تهران