تبیان، دستیار زندگی

علیزاده

علیزاده بانوی پرچمدار کاروان ورزشی

ملی پوش تکواندو بانوان گفت: انتخابم برای پرچمداری نشان از نگاه مثبت مسئولان دولت و ورزش کشور به جامعه ورزشی بانوان دارد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
کیمیا علیزاده
کیمیا علیزاده ملی پوش تکواندو بانوان بیان کرد: پرچمدار یک کاروان نماینده یک کشور است که این موضوع انگیزه ورزشکار را افزایش می‌دهد. اینکه من به عنوان پرچمدار کاروان ایران انتخاب شدم نشان از نگاه مثبت مسئولان دولت و ورزش کشور به جامعه ورزشی بانوان دارد و امیدوارم همانند سایر پرچمداران کشورم با مدال طلا از بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا برگردم.

او ادامه داد: بعد از رقابت‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو فشار روانی روی من زیاد شد و تلاش کردم که شرایط را مدیریت کنم و اکنون انتخاب من به عنوان پرچمدار کاروان ایران مسئولیت را روی دوش من زیاد می‌کند و من همیشه در سن کم شرایط سخت را تجربه کردم و مجبور بودم که خودم را با این شرایط تطبیق دهم.

ملی پوش تکواندو بانوان افزود: از اعتماد و لطف مسئولان بسیار خوشحال هستم و از روزی که شنیدم پرچمدار کاروان کشورم هستم تلاشم را برای موفقیت در بازی‌های آسیایی بیشتر کردم و امیدوارم بتوانم جواب این لطف را با کسب بهترین نتیجه بدهم و ثابت کنم که بانوان ایران در عرصه ورزش جهانی حرفی برای گفتن دارند.

علیزاده در ادامه عنوان کرد: همیشه مردم به من و سایر ورزشکاران لطف داشتند. بعد از المپیک یکسال از تکواندو و ورزش حرفه‌ای دوور بودم و بعد از رقابت‌های جهانی باز هم به دلیل جراحی و آسیب دیدگی مجدد از تکواندو دور ماندم و مردم به ما لطف داشتند و به من انگیزه دادند.

او تصریح کرد: انگیزه همه ورزشکاران خوشحالی مردم است و بعد از رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه این خوشحالی را در بین مردم دیدیم.

ملی پوش تکواندو گفت: حضور بانوان در بازی‌های آسیایی جاکارتا نشان از استعداد بانوان دارد و در این دوره از بازی‌ها اولین‌های زیادی وجود دارد و اگر بتوانم در جاکارتا مدال طلا را بدست بیاورم برای اولین بار در تکواندو است و من اولین اتفاق‌ها را دوست دارم و امیدوارم تیم ملی تکواندو بهترین نتایج را در این بازی‌ها بدست آورد.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان