تبیان، دستیار زندگی
سازمان عجایب هفت‌گانه‌ی جدید، نام مکان‌های مختلف را برای شرکت در این نظرسنجی تا هشتم ماه آگوست سال ‌2008 قبول می‌کند و سپس از میان آن‌ها، ‌21 محوطه را انتخاب می‌کند، تا به رای مردم گذشته شوند...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نظر سنجی/ انتخاب جاذبه های طبیعی ایران

نظر سنجی/ انتخاب جاذبه های طبیعی ایران

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ بنیاد «وبر» (Weber) ستاد جدیدی را برای انتخاب هفت عجایب طبیعی راه‌اندازی کرده است.

سازمان عجایب هفت‌گانه‌ی جدید، نام مکان‌های مختلف را برای شرکت در این نظرسنجی تا هشتم ماه آگوست سال ‌2008 قبول می‌کند و سپس از میان آن‌ها، ‌21 محوطه را انتخاب می‌کند، تا به رای مردم گذشته شوند.

مکان‌هایی که در این نظرسنجی می‌توانند شرکت کنند شامل محوطه‌هایی مانند سواحل دریا،‌ جنگل‌ها، کوه‌ها ، دریاها ، دریاچه‌ها، رودخانه‌ها، آبشارها و …. هستند . برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت http://www.natural7wonders.com می‌توان مراجعه کرد.

سازمان فرهنگی، علمی و آموزش سازمان ملل (یونسکو) سایت‌های میراثی جهان را معرفی می‌کند و معتقد است که مکان‌های انتخاب‌شده به‌عنوان عجایب فقط نظر افرادی‌اند که در این نظرسنجی‌ها شرکت می‌کنند.

برگزارکنندگان نظرسنجی اعلام کردند که در نظرسنجی برگزارشده هیچ راهی برای جلوگیری از شرکت کردن بیش از یک‌بار افراد وجود نداشته است و رای‌ها از تمام کشورهای دنیا گرفته شده‌اند.

برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

لینک مرتبط:

تبیان استان ها