تبیان، دستیار زندگی

پرمخاطب‌ترین نمایش کشور به «زنجان» رسید

شانزدهمین فصل از اجرای نمایش بزرگ میدانی و چند‌رسانه‌ای «فصل شیدایی» از پنجم تا چهاردهم مردادماه در زنجان روی صحنه می‌رود. به گزارش رسیده، نمایش بزرگ میدانی و چندرسانه‌ای «فصل شیدایی» از «هبوط حضرت آدم» تا «ظهور امام زمان(عج)» و همچنین سیر «انقلاب اسلامی»، که پیش از این در ۱۵ استان کشور اجرا شده بود،…
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
پرمخاطب‌ترین نمایش کشور به «زنجان» رسید

شانزدهمین فصل از اجرای نمایش بزرگ میدانی و چند‌رسانه‌ای «فصل شیدایی» از پنجم تا چهاردهم مردادماه در زنجان روی صحنه می‌رود.

به گزارش رسیده، نمایش بزرگ میدانی و چندرسانه‌ای «فصل شیدایی» از «هبوط حضرت آدم» تا «ظهور امام زمان(عج)» و همچنین سیر «انقلاب اسلامی»، که پیش از این در ۱۵ استان کشور اجرا شده بود، اینبار به مدت ۱۰ شب در زنجان به نمایش در می‌آید.

این نمایش از پنجم تا چهاردهم مردادماه با میزبانی بیش از ۵ هزار نفر از ساعت ۲۰:۳۰ در شهر زنجان، انتهای کوی فرهنگ، جنب بازار روز(جمعه بازار) اجرا می‌شود.

گفتنی است در این دوره برگزاری نمایش «فصل شیدایی» ۱۱ رخداد بزرگ تاریخی از جمله هبوط حضرت آدم، غدیرخم، قیام عاشورا، ظهور امام زمان(عج)، همچنین دوران پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و بخش جدید نمایشی «عملیات کربلای۴ و۵» به اجرا گذاشته میشود.

ورود عموم برای تماشای این نمایش رایگان بوده و علاقمندان میتوانند برای تهیه ی بلیط به فروشگاه پاتوق کتاب به نشانی خیابان امام، جنب امامزاده سید ابراهیم، فروشگاه محصولات ایرانی اسلامی منهاج (واقع در خیابان سعدی وسط) و مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج سطح شهر مراجعه نمایند.

طراح و کارگردان نمایش بزرگ فصل شیدایی «سعید اسماعیلی» و نویسنده و راوی متون نیز «رسالت بوذری» است. «مؤسسه مُهَنّا» با حمایت و همراهی «سازمان هنری رسانه‌ای اوج» و «سپاه انصارالمهدی استان زنجان» این نمایش را اجرا خواهند کرد.

علاقمندان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاعرسانی مؤسسه مهنا به نشانی www.mohanna.ir مراجعه نمایند.


این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .