تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم فوتبال مالزی پس از شكست 2 بر صفر تیمش برابر ایران و حذف از جام ملت‌های آسیا گفت: در برابر ایران بهترین بازی خود را ارایه كردیم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نوریزان باكر: بهترین بازی را برابر ایران انجام دادیم

سرمربی مالزی از سمت خود کناره گیری کرد

سرمربی تیم فوتبال مالزی پس از شكست 2 بر صفر تیمش برابر ایران و حذف از جام ملت‌های آسیا گفت: در برابر ایران بهترین بازی خود را ارایه كردیم.

«نوریزان باكر» در كنفرانس مطبوعاتی اظهار كرد: بازی بسیار سختی داشتیم؛ تیم نیز مشكلات روحی زیادی داشت. پس از دو شكست برابر تیم‌های چین و ازبكستان، هیچ كس نمی‌تواند تصور كند كه بازیكنان در چه فشار روحی شدیدی قرار دارند.

وی افزود: فشار بی‌اندازه و وحشتناك مطبوعات مالزی شرایط دشواری را ایجاد كرده بود. می‌دانستیم در برابر ایران كار دشواری داریم؛ اما، من نیز باید پس از نتایج به دست آمده از بازیكنان دفاع می‌كردم؛ معتقدم آن‌ها شخصیت با هم بودن را دارند.

باكر تاكید كرد: نشان دادیم كه می‌توانستیم مقابل تیم‌های قدرتمندی مانند ازبكستان، چین و ایران عملكرد بهتری داشته باشیم، هر چند كه معتقدم در دو بازی اول در دفاع مشكلات اساسی داشتیم.

وی با بیان این كه به حمایت احتیاج داشتیم، گفت: وقت زیادی صرف این تیم شده بود؛ ما می‌دانستیم كه بازی‌های دشواری در پیش داریم.

سرمربی تیم مالزی گفت: پس از این بازی، فعالیتم با تیم ملی مالزی به پایان می‌رسد، چراكه با رییس فدراسیون و مدیر تیم صحبت كردم و این پایان كار من است.

نوریزان باكر، در پاسخ به سوالی مبنی بر این كه ایران قوی‌تر بود یا ازبكستان گفت: هر تیمی كه به جام ملت‌ها آمده، خوب است؛ اما، در این میان درصد اشتباهات متفاوت است.