تبیان، دستیار زندگی

میرحسینی به مدال طلای کره جنوبی رسید

ملیکا میرحسینی نماینده تکواندو کشورمان با غلبه بر تمامی رقبای خود توانست عنوان قهرمانی تورنمنت بین المللی کره جنوبی را به نام خود ثبت کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
ملیکا میرحسینی
تورنمنت بین‌المللی کره‌جنوبی از صبح روز چهارشنبه – ۲۷ تیرماه با حضور ۱۱۳۴ تکواندوکار در دو بخش پومسه و کیوروگی (رده‌سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان) در سالن «هالا» ججو آغاز و فردا (دوشنبه – یکم مردادماه) به پایان می‌رسد.

ملیکا میرحسینی نماینده وزن هفتمی کشورمان در نخستین گام «هیون جئونگ هان» نماینده کره جنوبی را ۳ بر ۲ از پیش رو برداشت. در ادامه «خالیموا مخرو» تاجیک دارنده مدال نقره و برنز قهرمانی آسیا ۲۰۱۴، ۲۰۱۶ و ۲۰۱۸ را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد.

ملیکا در مرحله نیمه نهایی «می نا میونگ» دیگر نماینده میزبان را در دیداری حساس و نفس گیر ۱۰ بر ۹ مغلوب خویش ساخت و به فینال راه پیدا کرد. وی در فینال برابر «تینگ هسیا» از چین تایپه ۱۱ بر ۹ به برتری رسید تا قهرمان این دوره از مسابقات باشد.

هدایت این تیم برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و ریحانه فولادی و زهرا حاجی وند به عنوان مربی است. زهرا افتخاری نیز به عنوان سرپرست در کنار تیم حضور دارد.

گفتنی است؛ این رقابت‌ها G۲ است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب ۲۰، ۱۲ و ۷.۲۰ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تکواندوکاران تعلق می‌گیرد
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان