تبیان، دستیار زندگی
به گزارش تبیان جواد رضویان قرار است در مجموعه چارخونه به كارگردانی سروش صحت حضور یابد و نقش پسر خانواده جمالی را كه به تازگی از خارج برگشته است ایفا كند و شنیده‌ها حاكی است مشغول بررسی و ارزیابی پیشنهاد ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جواد رضویان برای نجات چارخونه می‌آید

مجموعه تلویزیونی چارخونه

جواد رضویان به زودی به بازیگران مجموعه تلویزیونی چارخونه می‌پیوندد.

به گزارش تبیان جواد رضویان قرار است در مجموعه چارخونه به كارگردانی سروش صحت حضور یابد و نقش پسر خانواده جمالی را كه به تازگی از خارج برگشته است ایفا كند و شنیده‌ها حاكی است مشغول بررسی و ارزیابی پیشنهاد است.

پخش مجموعه طنز نود شبی چارخونه از نهم تیر ماه آغاز شده و علی رغم حضور بازیگران توانای عرصه طنز تلویزیونی، هنوز نتوانسته‌است جای خود را میان مخاطبانی كه روزهای طولانی و خسته كننده تابستان را می‌گذرانند باز كند.

مجموعه تلویزیونی چارخونه

حمید لولایی، مریم امیر جلالی، محمد شیری، بهنوش بختیاری و رضا شفیعی جم همه از بازیگرانی هستند كه در این مجموعه نقشهای قبلی خود را تكرار می‌كنند و تنها سریالهای قبلی طنز را برای مخاطبان یاد آوری می‌كنند.

حضور جواد رضویان در این مجموعه نیز در حالی اتفاق میافتد كه شنیده‌ها حاكی است مشغول مهیا كردن بساط ساخت سریالی برای شبكه سوم سیماست و در كارنامه خود كارگردانی مجموعه‌ای طنز به نام قرارگاه مسكونی را نیز دارد كه برای پخش در نوروز از شبكه اول سیما ساخته شده بود و به دلایل نا معلومی پخش آن به آینده موكول شد.

مجموعه تلویزیونی چارخونه

شاید سروش صحت كه نویسنده‌ای توانا در عرصه نگارش مجموعه‌های طنز به شمار می‌رود به این نتیجه رسیده كه تركیب نوین بازیگری چون جواد رضویان به همراه اردلان شجاع كاوه كه اولین حضور خود در مجموعه‌های نود شبی را تجربه می‌كند حاصلی متفاوت خواهد داشت و چارخونه را در ابتدای راه سراشیبی متوقف خواهد كرد.