تبیان، دستیار زندگی
تیم ملی ایران در دومین دیدار خود در برابر چین به میدان رفت که این دیدار با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید . در پایان بازی 6 ملی پوش در مورد شرایط بازی سخن گفتند ....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گفتگو با 6 ملی پوش پس از بازی با چین

مهدوی کیا سازنده گل دوم ایران

مهدوی‌كیا: باید صدرنشین گروه C شویم

كاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: باید به عنوان تیم صدرنشین از گروه C صعود كنیم.

مهدی مهدوی كیا پس از تساوی 2 بر 2 برابر تیم ملی اظهار داشت: متاسفانه دیدار برابر چین را خوب شروع نكردیم. اگرچه برای پیروزی وارد زمین شدیم؛ اما تحت تاثیر حركات سرعتی حریف قرار گرفتیم.

وی افزود: پس از گلزنی زندی در دقایق پایانی توانستیم تا حدودی شروع بد خود را جبران كنیم.

کاپیتان تیم ملی  عنوان كرد: بازیكنان ما پس از دریافت گل دوم، جدی‌تر بازی كردند و در نیمه دوم عملكردمان بهتر بود چرا كه جریان بازی كاملا در اختیار ما بود.

مهدوی کیا  گفت: تساوی هم برای ما خوب است و در دیدار آخر برابر مالزی باید این تیم را با گل های بسیار شكست دهیم.

وی ادامه داد: در صورت صدرنشینی می توانیم با صعود، بازی بعدی را نیز در مالزی بمانیم. باتوجه به اینكه با شرایط آب و هوایی كوالالامپور وفق پیدا كرده ایم، باید سعی كنیم صدرنشین گروه شویم.

تیم های ملی ایران، ازبكستان، چین و مالزی در گروه C جام ملت‌های 2007 آسیا قرار دارند.

هاشمیان مهاجم  تیم ملی ایران

هاشمیان: با گل زندی امیدوار شدیم

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: با گل زندی در دقایق پایانی نیمه اول امیدهایمان برای جبران نتیجه زنده شد.

وحید هاشمیان در پایان مسابقه با تیم ملی چین اظهار داشت: در اوایل مسابقه با توجه به دریافت گل های زود هنگام تمركز خود را از دست دادیم و كنترل بازی از اختیار ما خارج شد.

وی افزود: برای پیروزی برابر چین به میدان آمدیم؛ اما یك نیمه بازی بدی را انجام دادیم و خوشبختانه در دقایق پایانی نیمه اول گل فریدون زندی ما را امیدوار كرد.

بازیكن تیم فوتبال هانوفر تاكید كرد: چین تیم قدرتمندی است؛ اما در نیمه دوم برای باز كردن دروازه حریف سخت تلاش كردیم. می خواستیم پیروز شویم؛ اما به هر حال تساوی از شكست بهتر است.

هاشمیان تصریح كرد: در این دوره از مسابقات هیچ تیم ضعیفی وجود ندارد و باید با اقتدار مقابل حریفان بازی كنیم.

وی درباره دیدار بعدی تیم ملی گفت: امیدوارم برابر مالزی با گل های بیشتری بتوانیم تیم میزبان را شكست داده و به عنوان سرگروه به مرحله بعد صعود كنیم.

رودباریان دروازبان تیم ملی ایران

رودباریان :  در بازیهای بعدی جبران می کنم

حسن رودباریان با بیان اینکه بر روی گل های خورده تیم ملی مقصر نبوده است گفت: تلاش می کنم در بازی های آینده اشتباهاتم را جبران کنم.

دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان پس ازتساوی برابرچین گفت: متاسافنه در دقایق ابتدایی بازی تیم ما تحت فشار قرار گرفت و دو گل خوردیم. اما در سایر دقایق بازی تیم چین موقعیت چندانی نداشت و این ایران بود که روی دروازه حریف حمله می کرد.

حسن رودباریان ادامه داد: گل هایی که ما دریافت کردیم روی ضربات ایستگاهی و ارسال از جناحین بود که امیدوارم این اشتباهات در بازیهای آینده تکرار نشود و بتوانیم نقاط ضعف مان را پوشش دهیم.

دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان درپایان گفت: خوشبختانه ما با کسب تساوی در این دیدار شانس بسیار زیادی برای صعود از گروه خودمان داریم و باید تلاش کنیم در دیدار آینده با گل های زیاد به پیروزی برسیم و به عنوان تیم اول به دور بعد صعود کنیم

زندی زننده گل اول ایران

زندی:  می توانستیم پیروز شویم

زننده گل اول ایران به چین گفت: در ابتدای مسابقه غافلگیر شدیم و روی 2 اشتباه فردی گل خوردیم.

فریدون زندی بعد از تساوی دو بر دو برابر چین، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ابتدای مسابقه تا حدی غافلگیر شدیم. روی دو اشتباه فردی 2 گل خوردیم؛ اما خیلی خوشحالم كه توانستیم گل‌های خورده را جبران كنیم و من هم سهمی در آن داشتم.

وی ادامه داد: گلی كه زدم، نتیجه تلاش تمامی بازیكنان بود و همه در آن شریك هستند. در هنگام زدن ضربه امیدوار بودم توپ وارد دروازه چین شود؛ اما صد در صد مطمئن نبودم كه ضربه‌ام گل می‌شود.

زندی تاكید كرد: در این مسابقه نشان دادیم ایران بازیكنان توانایی دارد كه حتی می‌توانند باخت دو بر صفر را جبران كنند.

وی ادامه داد: اگر كمی خوش‌شانس بودیم، می‌توانستیم چین را شكست دهیم و هر سه امتیاز را به دست آوریم.

زندی اظهار داشت: هنوز چیزی تغییر نكرده است. چین یك دیدار دشوار برابر ازبكستان و ما یك مسابقه راحت با مالزی پیش رو داریم كه می‌توانیم با یك پیروزی پرگل حریف را شكست دهیم و صدرنشین شویم

مبعلی به همراه سایر بازیکنان در حال پاسخ دادن به احساسات هواداران ایران

مبعلی: گل زندی ایران را به شرایط بازی برگرداند

ملی‌پوش تیم فوتبال ایران پس از تساوی برابر چین گفت: موفقیت تیمی، مهم‌تر از هر چیزی است.

ایمان مبعلی گفت: در نیمه‌ی اول بازی خوبی انجام ندادیم؛ هرچند كه روی گل نخست تیم چین خیلی غافلگیر شدیم. همیشه وقتی تیم در دقایق اول گل دریافت می‌كند، تیم حریف برای هماهنگ شدن به دقایق زیادی زمان نیاز دارد.

وی افزود: گل دوم چین بر روی ضد حمله به ثمر رسید، اما گل فریدون زندی در دقایق پایانی نیمه‌ی نخست، توانست ایران را به شرایط بازی برگرداند.

مبعلی كه در نیمه‌ی دوم به بازی آمد، گفت: در این نیمه به دنبال اجرا كردن دستورات مربیان بودم و سعی كردم خودم را نشان دهم تا در نهایت بتوانم در موفقیت تیمی نقش خوبی داشته باشم.

وی ادامه داد: برای من موفقیت فردی اهمیتی ندارد و تنها به موفقیت تیمی فكر می‌كردم و هیچ چیز مهم‌تر از این مساله نیست.

عنایتی مهاجم  تیم ملی ایران

عنایتی: در نیمه اول بد بازی كردیم

مهاجم تیم ملی ایران گفت: قبول دارم در نیمه اول بازی خوبی ارائه نكردیم؛ اما در نیمه دوم برتری مطلق از آن ما بود.

رضا عنایتی در پایان مسابقه ایران و چین عنوان كرد: بازی خوبی را در نیمه اول ارائه نكردیم و این را قبول دارم. در 45 دقیقه اول هر چه تلاش كردیم، موفق نشدیم.

وی افزود: چینی‌ها سعی كردند كنترل بازی را از دست ما خارج كنند و به دنبال راه‌هایی بودیم كه از زیر فشار حریف خارج شویم.

مهاجم تیم ملی اظهار داشت: با توجه به دستورات تاكتیكی مربیان در نیمه دوم، موفق شدیم برتری خود را بر حریف دیكته كنیم. توانستیم مسابقه‌ای را كه دو بر صفر عقب افتاده بودیم، با تساوی دو بر دو به پایان برسانیم كه این نشان دهنده توان بالای بازیكنان است.

عنایتی عنوان كرد: برای آنكه صدرنشینی گروه‌ها را به دست بیاوریم، مالزی را با اختلاف گل زیاد شكست خواهیم داد چرا كه دوست نداریم برای رسیدن به قهرمانی به سه كشور دیگر سفر كنیم. صدرنشین خواهیم شد تا دیدارهایمان را در مالزی ادامه دهیم.