تبیان، دستیار زندگی
بازیكن میانی تیم ملی فوتبال ایران گفت: تمام هدف‌مان این است كه به عنوان سرگروه به مرحله‌ی بعدی جام ملت‌های آسیا صعود كنیم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جواد نكونام: چین به تساوی راضی بود

می‌خواهیم به عنوان تیم اول صعود كنیم

نکونام  زننده گل دوم ایران در برابر چین

بازیكن میانی تیم ملی فوتبال ایران گفت: تمام هدف‌مان این است كه به عنوان سرگروه به مرحله‌ی بعدی جام ملت‌های آسیا صعود كنیم.

جواد نكونام بازیكن میانی تیم ملی پس از دیدار مقابل چین اظهار كرد: بازی بسیار مهمی بود. پیش از این دیدار نیز می‌دانستیم كه بازی بسیار دشواری را پیش رو داریم. چین تیم خوب و هماهنگی بود و در نیمه‌ی اول دو گل بسیار بد را دریافت كردیم. هدف ما شكست چین بود. اما فكر می‌كنم كه آنها به تساوی هم راضی بودند.

وی ادامه داد: ما با تفكر شكست چین وارد بازی شدیم اما، متاسفانه این اتفاق نیفتاد و تنها به یك امتیاز دست یافتیم. به هر حال از این نتیجه راضی هستیم. چرا كه ما دیدار راحت‌تری را در آخرین گام پیش رو داریم.

نكونام تصریح كرد: تمام هدف ما این است كه به عنوان تیم نخست به مرحله‌ی بعدی جام ملت‌ها صعود كنیم. بازی آخرمان راحت‌تر از دو بازی قبل است اما، با این حال نمی‌توان آن دیدار را نیز پیش بینی كرد.

وی درباره‌ی تساوی ایران وچین اظهار كرد: برای خودمان هم جای تعجب است كه چرا در دو بازی گذشته بازی را بسیار بد شروع كردیم. در این دیدار نیز در نیمه‌ی اول بسیار ضعیف بودیم اما، خوشبختانه با تلاش بازیكنان و تغییرات مثبت كادر فنی موفق به جبران دو گل خورده شدیم. متاسفانه هم تیم ازبكستان و هم چین مقابل ما بازی بسته‌ای را ارایه كردند و به همین دلیل نمی‌توانستیم آن طور كه باید بازی كنیم.

وی درباره‌ی گلی كه به ثمر رساند گفت: این تلاش همه‌ی بچه‌ها بود كه توسط من به ثمر رسید. خوشبختانه در نیمه‌ی دوم بازی هجومی را ارایه دادیم و بازیكنان به خوبی در زمان حمله به حریف فشار آوردند.