تبیان، دستیار زندگی

ویژه بانوان سرزمین ایران

مسابقه مهربانو

معاونت شبکه‌های اجتماعی تبیان همزمان با آغاز دهه پرخیر و برکت کرامت و سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) مسابقه مهربانو را در شبکه اجتماعی و سامانه تبلاگ تبیان برگزار می‌نماید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
مسابقه مهربانو
روز دختران که به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) نامگذاری شده است، ایده آغاز یک فعالیت کاربرمحور در سایت تبیان ویژه دختران، بانوان و مادران سرزمینمان ایران شده است. در این طرح که به صورت همزمان در شبکه اجتماعی تبیان و سامانه وبلاگ تبیان (تبلاگ) برگزار می شود، بانوان علاقه مند می توانند با توجه به علاقه مندی های خود در زمینه های مختلف فعالیت کنند.
مسابقه مهربانو در سه قالب مادرمهر (ویژه مادران)، بانوی مهر (ویژه همسران) و مهردخت (ویژه دختران) تفکیک خواهد شد و کاربران می توانند در هر سه قالب با توجه به علاقه مندی های خود فعالیت داشته باشند.

** اهداف مسابقه:
- جذب مشارکت بانوان کاربر به منظور تولید و جمع آوری محتوای ویژه بانوان
- دسترسی آسان به محتوای مورد نیاز بانوان
- معرفی بسترها و امکانات شبکه اجتماعی و سامانه تبلاگ تبیان
مسابقه مهربانو در سه قالب
مادرمهر (ویژه مادران)، بانوی مهر (ویژه همسران) و مهردخت (ویژه دختران)
برگزار می شود.
** موضوعات پیشنهادی مسابقه:
* قالب مادرمهر:
فرزندپروری و تربیت کودک، روزشمار تولد کودک، روزانه نویسی از کودکان (شامل تغییرات رشد، آموزش ها، بازی های کودکانه و...)، تجربیات شخصی و مادرانه، خلاقیت و بازی (بازی های مادر و کودک، معرفی اسباب بازی ها و بازی های سرگرم کننده و خلاقانه)، آشپزی های مادرانه (معرفی غذاها و خوراکی های مفید در پرورش کودک)، انتشار عکس و جذابیت های کودکانه و ...

* قالب بانوی مهر:
روزمره نویسی های بانوان (شامل خاطرات، تجربیات، علاقه مندی ها و...)، تجربیات همسری، هنر در خانه (آشپزی، خیاطی، عکاسی، هنرهای دستی و...)، اقتصاد در خانواده (نقش زنان در اقتصاد مقاومتی، تجربیات همسران در صرفه جویی و برکت رزق)، ارتباط با همسر و خانواده ی همسر، زنان سرپرست خانوار و ...

* قالب مهردخت:
فانتزی و خلاقیت های دخترانه، روزمره نویسی های دخترانه، کتاب خوانی و معرفی کتاب، هنر و خلاقیت، مد و لباس، تفریحات دخترانه، حجاب و عفاف، سفر و سفرنامه نویسی، خواستگاری و انتخاب همسر، شخصیت ها و الگوهای جهت دهنده (مانند حضرت زهرا و حضرت معصومه سلام الله علیها یا زنان موفق) و ...
برای شرکت در مسابقه، مطالب خود را در سه قالب مسابقه و در دو بخش
شبکه اجتماعی تبیان و سامانه تبلاگ تبیان
منتشر کنید.
** شرایط شرکت در مسابقه:
- تمام کاربران عضو سایت تبیان می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند. اگر تاکنون عضو شبکه اجتماعی نبوده‌اید، از اینجا  به جمع کاربران ما بپیوندید. آخرین نسخه اپلیکیشن شبکه اجتماعی تبیان را هم می‌توانید از اینجا دریافت نمایید. برای ایجاد وبلاگ نیز به اینجا مراجعه کنید.
- کاربران می توانند در هر دو بخش مسابقه شامل شبکه اجتماعی و تبلاگ شرکت کنند و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.
- بر روی تمام مطالب ارسالی در شبکه اجتماعی تبیان باید برچسب اصلی مسابقه #مهربانو (دقیقاً به همین صورت) ثبت شود تا مطالب شرکت داده شده در مسابقه، در کنار سایر مطالب مرتبط به نمایش گذاشته شود. همچنین توجه داشته باشید که علاوه بر برچسب اصلی مسابقه، مطالب ارسالی در قالب مادرمهر باید با برچسب #مادرمهر، مطالب ارسالی در قالب بانوی مهر با برچسب #بانوی_مهر و مطالب ارسالی در قالب مهردخت با برچسب #مهردخت همراه باشد تا مطالب هر بخش با محتوای مشابه و مرتبط با آن مورد داوری قرار گیرد.
اگر تا به حال در شبکه اجتماعی تبیان، برچسب روی مطالب نگذاشته‌اید و شیوه آن را فرا نگرفته‌اید، از این راهنما کمک بگیرید.
- کاربران شرکت کننده در بخش وبلاگ، باید آدرس وبلاگ های ایجاد شده برای مسابقه را در بخش نظرات همین مطلب ثبت کنند.
- شایان ذکر است که شرکت کنندگان مسابقه در صورت برنده شدن، باید جهت دریافت جوایز، عضویت خود را تأیید نهایی کنند.
- داوری مسابقه با کمک برچسب تعیین شده صورت خواهد گرفت و در صورتی که مطالب شرکت کننده در مسابقه، دارای برچسب مورد نظر نباشد، ممکن است توسط داوران و کاربران شبکه اجتماعی دیده و بررسی نشود.
- محدودیتی در تعداد مطالب ارسالی وجود ندارد.
- راهنمای اشتراک گذاری محتوا در شبکه اجتماعی تبیان را در اینجا بخوانید.

** زمان شرکت در مسابقه:
برای شرکت در این مسابقه، تا پایان شهریور ماه 1397 فرصت خواهید داشت.

** جوایز مسابقه:
با توجه به مشارکت کاربران در سه قالب مختلف مسابقه، جوایز ارزنده و متناسب با هر گروه، تهیه و اهدا خواهد شد.

در صورت نیاز به هر گونه راهنمایی می‌توانید سوالات خود را در قسمت نظرات همین مطلب درج نمایید.
منتظر همراهی شما هستیم...

باشگاه کاربران تبیان - شبکه اجتماعی تبیان - سامانه تبلاگ تبیان