تبیان، دستیار زندگی
کادر فنی تیم ملی نخستین گروه برگشتی به ایران را مشخص کرد ..
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخبار اختصاصی تبیان از مالزی  ( 1 )

اولین گروه برگشتی

بازیکنان تیم ملی فوتبال

طبق آخرین شنیده ها و به دنبال پیگیری های کیومرث هاشمی معاون سازمان و سرپرست فدراسیون مقرر شد پس از بازی ایران و چین یک کاروان متشکل از نفرات اضافی و پیرامون تیم ملی به ایران باز خواهند گشت.

بر این اساس نام اسدی  ،نوری ، کیانوش رحمتی از بازیکنان و تنی چند از همراهان اضافی از جمله یکی از آشپزها در فهرست این گروه بازگشتی هستند .

کارت رسول برگشت

I D  کارت رسول خطیبی که توسط مسئولان AFC ضبط شده بود به وی باز گردانده شد و مشکل او حل شد . طبق شنیده ها داستان از این قرار بوده که رسول بعد از بازی یا طی یکی از تمرینات تیم قصد داشته کارت خود را برای ورود به یکی از دوستانش بدهد که این حرکت وی مورد مشاهده مسئولان قرار گرفته و باعث شد تا کارت مهاجم ایران را بگیرند.

هوای حاشیه تیم خیلی خوب نیست

بر اساس گزارشات رسیده و مشاهدات عینی جو کناری و اطراف تیم ملی خیلی مناسب نیست حضور دلالان داخلی و خارجی آن هم از همه نوع باعث بروز مشکلاتی شده  که اگر ادامه یابد قطعا اثرات منفی بر روی ملی پوشان خواهد گذاشت.

بازیکنان تیم ملی فوتبال

زندانی در هتل

بنا به دستور کادر فنی ملی پوشان زیاد حق ندارند از هتل و حتی اتاقهایشان بیرون بیایند و کاملا نارضایتی و بی حوصلگی از ماندن در فضای هتل در چهره آنها مشهود است و شنیده می شود دل آنها برای بیرون رفتن و خرید و گشت و گذار در شهر لک زده و به قول خودشان حوصله شان سر رفته است ، البته بعد از بازی اول با دریافت پاداش خیره کننده سری به بازار ها و برج معروف دو قلو های مالزی زدند .

ایران و مالزی از نوع هنری

گروهی از هنرمندان که در قالب کاروان ورزشی هنرمندان به مالزی سفر کرده اند امروز یک دیدار دوستانه با هنرمندان مالزی برگزار می کنند نیما نکیسا ، پویا امینی ، سام درخشانی و ... از آن جمله هستند.

انتظار بیشتر از سفارت

اهالی سفارت ایران در مالزی و به ویژه  سفیر ایران در آن کشور  خیلی دور و بر تیم ملی آفتابی نمی شوند ، البته آقای سفیر گویا این قدر گرفتارند که تا این لحظه نه به دیدن تیم و نه برای تماشای بازی به استادیوم آمده اند و فقط شاهد جلسات کوتاه و هماهنگی های احتمالی بعضی از کارکنان سفارت با نبی دبیر فدراسیون هستیم . شاید مسئولان منتظر صعود و پیروزی های بعدی ایران هستند.

پزشک تیم مترجم شد

در جلسات و کنفرانس های اخیر تیم ملی و کادر فنی وظیفه ترجمه بر عهده دکتر مجید ساعدی فر پزشک تیم ایران گذاشته شده و اثری از کریم پور ، کارمند بین الملل فدراسیون دیده نمی شود .