تبیان، دستیار زندگی
روزنامه‌ی استار مالزی فاش كرد كه پس از شكستن دندان مهدی مهدوی‌كیا در دیدار مقابل ازبكستان، مسوولان فوتبال ایران به دنبال دندان شكسته‌ی این بازیكن بودند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مشکل دندان مهدوی کیا بر طرف شد

رفع مشکل مهدوی کیا به دست دکتر ایرانی

روزنامه‌ی استار مالزی فاش كرد كه پس از شكستن دندان مهدی مهدوی‌كیا در دیدار مقابل ازبكستان، مسوولان فوتبال ایران به دنبال دندان شكسته‌ی این بازیكن بودند.

روزنامه‌ی استار مالزی در گزارشی ویژه نوشت: مهدی مهدوی‌كیا كاپیتان تیم ایران در دیدار مقابل ازبكستان یكی از دندان‌هایش شكست. پس از این اتفاق و در پایان بازی برخی از مقامات رسمی تیم ایران به زمین بازی رفته تا شاید بتوانند دندان گم شده‌ی او را پیدا كنند. اما آنها پس از تلاش‌های فراوان موفق به این كار نشدند.

مهدوی‌كیا پس از پایان این بازی به همراه وحید هاشمیان هم تیمی‌اش به مركز شهر كوالالامپور رفته تا دندان شكسته‌اش را روكش كند.

مهدی مهدوی کیا یکبار دندانش در آلمان شکسته بود و پزشکان آلمانی با پایه سازی و تهیه روکش خیال کاپیتان را راحت کرده بودند. این بار بازیکن ازبکستان با ضربه پا باز هم به همان دندان مهدوی کیا ضربه زد تا مهدی باز هم با مشکل روبرو شود.

مهدوی کیا لحظه شکسته شدن دندانش را اینگونه توصیف می کند : اول فکر کردم فک ام شکسته است و تمام دندان هایم در داخل دهان ریخته است . هر چه به داور اعتراض کردم توجه نکرد و زمانی که دید دندانم شکسته است بازی را متوقف کرد  تا دکتر وارد زمین شود.

اما وقتی سوت پایان بازی را داور به صدا در آورد کاپیتان به همراه سایر بازیکنان نتوانستند دندان او را پیدا کنند تا مهدی با همان وضعیت  راهی هتل شود . صبح فردای بازی (پنج شنبه ) مهدی به همراه هم اتاقی اش وحید هاشمیان و دکتر ساعدی فربه درمانگاه رفتند و پزشک مالزیایی تنها توانست پایه های لثه های مصدوم مهدوی کیا را درمان کند تا شرایط غذا خوردن برای مهدی فراهم شود .

رفع مشکل مهدوی کیا به دست دکتر ایرانی

اما این پایان مصدومیت کیا نبود و احساس درد در ناحیه فک کاپیتان تیم ملی را آزار می داد تا اینکه تاجر ایرانی حاضر در اردوی تیم ملی ، دکتر ناصر شادمان را به مهدوی کیا معرفی می کند .

صبح جمعه مهدی به لابراتور دکتر شادمان می رود  .این دکتر یکی از معتبر ترین دکتر ها در آسیا می باشد و تمام مدیران رده بالا از مشتریان این دکتر هستند .

دکتر ناصر شادمان که سالیان زیادی از زندگی اش را در آلمان سپری کرده است در روزی با مهدوی کیا مواجه شد که بلیت پرواز به  ایران را در دست داشت اما این دکتر به خاطر کم کردن دغدغه های تیم ملی سفرش را لغو کرد تا کاپیتان تیم ملی بدون مشکل به اردوی تیم ملی باز گردد .

البته گفتنی است مهدی مهدوی کیا نیز قول داد یکی از لباس های خود را با امضای تمام بازیکنان تیم ملی به دکتر شادمان بدهد .

مهدوی ‌كیا كه پنج روز پیش از دیدار فینال جام ملت‌های آسیا جشن تولد سی سالگی‌اش را می‌گیرد، در جام جهانی 98 فرانسه عضو تیم ایران بود كه در آن سال ایران با گل مهدوی‌كیا موفق به شكست آمریكا شد.