تبیان، دستیار زندگی
كاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: باور دارم دیدار با چین آسان‌تر از ازبكستان خواهد بود
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مهدوی کیا : مشکل دندانم برطرف شد

باور دارم كه دیدار با چین آسان‌تر از ازبكستان خواهد بود

مهدوی کیا کاپیتان تیم ملی ایران

كاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: باور دارم دیدار با چین آسان‌تر از ازبكستان خواهد بود

مهدی مهدوی‌كیا کاپیتان با تجربه تیم ملی ایران ، اظهار كرد: چین تیم بسیار قدرتمندی است. آنها تیمی هستند كه به لحاظ فیزیكی شرایط بسیار خوبی دارند. سطح فوتبال چین نیز نسبت به چند سال گذشته رشد كیفی بیشتری داشته است. با این حال باور دارم كه دیدار با چین راحت‌تر از بازی نخست ما مقابل ازبكستان خواهد بود. چرا كه در بازی‌های اول همیشه حساسیت و استرس‌ بر عملكرد بازیكنان تاثیر منفی می‌گذارد.

مهدوی‌كیا درباره‌ی پیروزی ایران مقابل ازبكستان تصریح كرد: بازیكنان ازبكستان در نیمه‌ی اول تمام توان خود را گذاشته و سعی كردند تا با پرس زیاد حركات ما را خنثی كنند. آنها موفق شدند كه در این نیمه بر خلاف جریان بازی به گل برسند. متاسفانه ما در نیمه‌ی اول نمایش بدی داشتیم اما، با تغییراتی كه كادر فنی انجام داد در نیمه‌ی دوم شرایط به نفع ما تغییر كرد. قدرت بدنی بالای بازیكنان ما نیز موجب شد تا در نیمه‌ی دوم كاملا بر بازی مسلط شویم. پس از آن بود كه با زدن دو گل ارزشمند سه امتیاز حیاتی را به دست آوردیم.

وی درباره‌ی صحنه‌ی برخوردش با بازیكنان حریف و شكستن دندانش گفت: در آن صحنه هنگامی كه قصد زدن توپ را داشتم بازیكن ازبك ناگهان چرخید و كفش او به دهانم برخورد كرد. در این صحنه بسیار شانس آوردم. لب بالا و پایینم دچار خونریزی شد و دو دندان جلویم شكست كه یكی از آنها به طور كامل درآمد. با این حال پس از بازی و با تلاش یكی از پزشكان ایرانی و یك پزشك مالزیایی این مشكل برطرف شد و خوشبختانه اكنون وضعیت بسیار خوبی دارم.