تبیان، دستیار زندگی
ابراهیم میرزاپور با بیش از ۷۰ بازى ملى فصل بعد در لیگ یك بازى خواهد كرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ابراهیم میرزاپور در اردوی تیم ملی

میرزاپور در اردوی تیم ملی !!

ابراهیم میرزاپور با بیش از ۷۰ بازى ملى فصل بعد در لیگ یك بازى خواهد كرد. علت این كار را باید در روند بهبودى او دید، چرا كه میرزاپور معتقد است لیگ یك مهر ماه آغاز خواهد شد و پزشكان معالج او توصیه كرده اند هرچه دیرتر وارد مسابقه و كار جدى شود به سود او خواهد بود

ابراهیم میرزاپور برای گذراندن دوران مصدومیتش در هتل تیم ملی فوتبال مستقر شد.

ابراهیم میرزاپور، دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی 2006 پس از آن كه در دیدارهای لیگ دچار آسیب دیدگی شد، هم اكنون در حال گذراندن دوران نقاهت و بهبودی آسیب دیدگی‌اش است.

پیش از سفر تیم ملی به مالزی میرزاپور تمرینات انفرادی را در محل كمپ تیم ملی و در كنار ملی‌پوشان انجام می‌داد، او پس از گفت‌وگو با قلعه‌نویی و موافقت سرمربی تیم ملی دوشنبه شب به هتل تیم ملی آمد تا دوران نقاهت و مصدومیتش را زیر نظر دكتر آلوسی پشت سر بگذارد. او امروز به آب درمانی پرداخت..

میرزاپور در این باره گفت: «چند ماه است كه دنبال درمان و فیزیوتراپى هستم. از نظر روحى و روانى نیاز به یك مسافرت داشتم لذا با امیر خان صحبت كردم و او هم پذیرفت كه من مداواى خود را همراه با تیم ملى در مالزى ادامه بدهم.»

میرزاپور در دوران مربیگرى قلعه نویى فقط در ۲ دیدار مقابل كره و سوریه حضور داشت و سپس به دلیل مصدومیت عمل رباط صلیبى و مینیسك هاى داخلى و خارجى پاى خود تا به امروز از مستطیل سبز دور بوده است.

مطالب مرتبط  :

IRAN GO HOME

.