تبیان، دستیار زندگی
روز سه شنبه 12/4/86 موسسه تبیان میزبان سیدباقر پیشنمازی (معاونت محترم پرورشی و تربیتی وزارت آموزش و پرورش) و جمعی از مدیران کل و مدیران ستادی معاونت پرورشی استان های سراسر کشور بود...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازدید معاونت پرورشی و تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش از تبیان

بازدید معاون وزیر آموزش و پرورش از تبیان

روز سه شنبه 12/4/86 موسسه تبیان میزبان سیدباقر پیشنمازی (معاونت محترم پرورشی و تربیتی وزارت آموزش و پرورش) و جمعی از مدیران کل و مدیران ستادی معاونت پرورشی استان های سراسر کشور بود.

بازدید معاون وزیر آموزش و پرورش از تبیان

در این جلسه صمیمانه که یک ساعت بطول انجامید ابتدا میهمانان با حضور در سالن اجتماعات موسسه تبیان با توضیحات علیرضا بابایی (مدیر روابط عمومی موسسه) با تاریخچه ، نحوه فعالیت و قسمت های پرطرفدار در سه حوزه اطلاع رسانی ، شبکه و اینترنت و اینترانت تبیان در استان ها و تولیدات محصولات نرم افزاری موسسه آشنا شدند.

بازدید معاون وزیر آموزش و پرورش از تبیان

مدیر روابط عمومی تبیان  ضمن ابراز خرسندی از احیاء مجدد نظام پرورشی در آموزش و پرورش کشور با اعلام آمادگی از همکاری بخش های مربوطه تبیان برای رشد و معرفی آن در سطح قشر دانش آموز کشور و کاربران دانش آموز ، خواستار حمایت بیشتر و برقراری ارتباط متقابل فی مابین موسسه تبیان بویژه مدرسه اینترنتی و روابط عمومی آن با حوزه معاونت پرورشی  آموزش و پرورش در سطح کشور شد.

بازدید معاون وزیر آموزش و پرورش از تبیان

سپس در ادامه جلسه سرکار خانم عمادی (مدیر مدرسه اینترنتی تبیان) ضمن معرفی و تشریح مدرسه اینترنتی تبیان به سئوالات معاونت پرورشی وزیر که اکثراً پیرامون آمار پر ترددترین ساعات استفاده از مدرسه اینترنتی توسط دانش آموزان و میزان استقبال آنها از مدرسه اینترنتی بود پاسخ گفت ، همچنین با پخش نماآهنگ هایی از اولین نمایشگاه پروژه های دانش آموزی حاضرین در جریان بخش دیگری از فعالیت های موسسه تبیان قرار گرفتند.

در پایان جلسه ضمن بازدید مدعوین از قسمت های مختلف موسسه ، مقرر گردید بررسی چگونگی تعامل موسسه تبیان و معاونت پرورشی آموزش و پرورش در مذاکرات آتی طرفین انجام پذیرد.

گفتنی است در این دیدار که مزجی مدیر گزینش سازمان تبلیغات اسلامی مدعوین را همراهی می کرد اکثریت مدیران و معاونین به عضویت سایت تبیان درآمدند.

روابط عمومی موسسه تبیان