تبیان، دستیار زندگی
تمرینات تیم ملی فوتبال كشورمان هم در حالی دیروز در شهر كوالالامپور
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خبرهایی از تیم ملی ایران در مالزی

به خط شدن بازیکنان برای شکستن طلسم 31 ساله

تمرینات تیم ملی فوتبال كشورمان هم در حالی دیروز در شهر كوالالامپور و ورزشگاه پتالینگ جایا پیگیری شد كه مربیان در فاصله 5 روز تا برگزاری نخستین دیدار تیم كشورمان در این رقابتها برابر ازبكستان اساس تمرینات خود را به مرور برنامه های تاكتیكی ویژه اختصاص دادند.

اتحاد و همدلی در تیم ملی

در این تمرین كه در رطوبت 80 تا 90 درصدی برگزار شد بازیكنان كشورمان ، فوتبال تحت فشار ، بازی درگیرانه و دفاع و حمله در یك نیمه زمین را مرور كردند ، وحید هاشمیان كه در جلسه تمرینی دیروز با مصدومیت جزئی روبرو شده بود ، به صلاحدید كادر پزشكی تیم ملی برای جلوگیری از تشدید مصدومیتش تمرینات سبكی را پشت سرگذاشت.

قلعه نویی نگران مصدومیت بازیکنان

كادر فنی تیم ملی فوتبال ایران برای جلوگیری از مصدومیت بازیكنان ،  دیدار دوستانه برابر مالدیو در مالزی را لغو كرد.

پیش از سفر تیم ملی ایران به مالزی برای حضور  در جام ملت‌های 2007 ،كادر فنی اعلام كرده بود دیدار دوستانه‌ای را  با تیم ملی مالدیو برگزار خواهند، اما در شرایط فعلی برای جلوگیری از  مصدومیت احتمالی بازیكنان و به علت مسایل مالی این دیدار دوستانه  لغو شد.

تیم ملی ایران به دنبال به دست آوردن قهرمانی

چهاردهمین دورهء مسابقات فوتبال جام ملتهای آسیا از امروز  آغاز میشود و در دیدار افتتاحیه تیمهای تایلند و عراق در ورزشگاه راجامانگالای تایلند به مصاف هم میروند ، این مسابقه از ساعت 15 و 55 دقیقه بوقت تهران آغاز خواهد شد.

هوای شرجی مهمترین مشکل بازیکنان

در این دوره از مسابقات 16 تیم حضور دارند و تیم ملی فوتبال ایران كه در گروه 3 قرار دارد ،  در نخستین دیدار خود روز چهارشنبه 20 تیرماه با ازبكستان روبرو میشود ، این بازی از ساعت 13 و 50 دقیقه بوقت تهران آغاز خواهد شد ، همچنین تیم ملی ایران روز یكشنبه 24 تیرماه در دومین بازی با چین مصاف میدهد و روز چهارشنبه 27 تیرماه نیز با مالزی دیدار می كند.

تیم ملی ایران به دنبال به دست آوردن قهرمانی

در تمرینات تیم ملی چند تن از بازیکنان تیم ملی با مصدومیت  مواجه شدند . محمد نصرتی از ناحیه مچ پا و وحید هاشمیان از ناحیه کمر با مشکل مواجه شدند .همچنین مرتضی اسدی دیگر ملی پوش کشورمان از ناحیه بالای ران دچار مصدومیت شد .البته  وحید هاشمیان پس از چند دقیقه استراحت به تمرینات بازگشت .

مطالب مرتبط :

پیروزی پرگل ایران برابر جامائیکا

گزارش تصویری از مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال