تبیان، دستیار زندگی
بازی متفاوت «رضا ناجی» در «آواز گنجشك‌ها» در نقش كریم (كارگر مزرعه پرورش شترمرغ) از جمله ویژگی‌های تازه‌ترین اثر مجید مجیدی است ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اولین عكس و آخرین خبر  فیلم  مجیدی

اولین عكس و آخرین خبر  فیلم  مجیدی

بازی متفاوت «رضا ناجی» در «آواز گنجشك‌ها» در نقش كریم (كارگر مزرعه پرورش شترمرغ) از جمله ویژگی‌های تازه‌ترین اثر مجید مجیدی است.

به گزارش فارس تاكنون حدود40 درصد از تولید فیلم در شهریار و تهران انجام شده است.

فیلمبرداری «آواز گنجشك‌ها» در خیابان‌های شهر تهران به پایان رسیده و ادامه فیلمبرداری در شهریار آغاز شده است و پس از تولید فصل‌های مرحله بعدی در شهریار، گروه بار دیگر به تهران بازخواهند گشت اما زمان ادامه تولید در تهران هنوز مشخص نیست.

از نكات جالب توجه «آواز گنجشك‌ها» می‌توان به بازی درخشان «رضا ناجی» در این فیلم اشاره كرد. بازیگری كه كار خود را با «مجید مجیدی» در فیلم‌های بچه‌های آسمان و باران آغاز كرد و برای فیلم باران در جشنواره فیلم فجر به موفقیت رسید.

مجیدی البته برای ارائه مطلوب فضای قصه، به استفاده از نابازیگر در بسیاری از نقش‌های فیلم تاكید دارد. او در این باره به فارس گفته بود: داستان فیلم من به گونه‌ای است كه نیاز دارم برای تصویر آن از نابازیگران استفاده كنم.

در خلاصه داستان «آواز گنجشك‌ها» آمده است: كریم كه كارگر مزرعه‌ پرورش شترمرغ است در حاشیه‌شهر و خانه‌ كوچك خود زندگی خوبی دارد، حوادثی در مزرعه منجر به خروج كریم از كار می‌شود. او برای انجام كاری به شهر می‌آید و در آنجا اتفاقاتی، زندگی‌اش را دستخوش تغییر می‌كند.

عوامل سازنده «آواز گنجشك‌ها» عبارتند از:

مجری طرح: جواد نوروزبیگی،نویسندگان فیلمنامه‌: مجید مجیدی و مهران كاشانی، تهیه كننده و كارگردان: مجید مجیدی، مشاور فیلمنامه: سیدناصر هاشم‌زاده، مدیر فیلمبرداری: تورج منصوری، صدابردار: یدالله نجفی، طراح چهره‌پردازی: سعید ملكان، طراح صحنه و لباس: اصغر نژاد ایمانی، منشی صحنه: منیره قیدی، دستیار یك‌كارگردان و برنامه‌ریز: سیروس حسن‌پور، مدیر تولید: كامران مجیدی، جانشین تولید: مجید بابایی، مدیر تداركات: كیومرث عباسی، دستیاریك فیلمبردار: محمد ابراهیمیان، ‌عكاس: علی مصفای تبریزی، بازیگران: رضا ناجی، مریم كاظمی، حامد آغازی، پویا صالحی، محمدرضا شیخی، شبنم اخلاقی، نشاط نظری.

مطالب مرتبط:

آواز گنجشك‌های مجید مجیدی

«آواز گنجشكها» مجیدی به‌ شهریار رسید