تبیان، دستیار زندگی

هر چه دارم از حضور در تیم ملی است

بهترین بازیکن بسکتبال آسیا گفت: همه چیز من چه حضور در NBA و چه قراردادهای خوب از تیم ملی است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
بسکتبال
آخرین تمرین تیم ملی بسکتبال پیش از آغاز پنجره سوم انتخابی جام جهانی بسکتبال ظهر امروز در سالن آزادی برگزار شد و ملی‌پوشان قرار است امشب راهی قطر شوند.
حامد حدادی در جریان این تمرین در مرد اردوی صربستان اظهار داشت: اردوی بسیار خوبی بود. ما ابتدا دو بازی آسان انجام دادیم و برای دیدار با تیم ملی صربستان آماده شدیم. بازی اول خیلی خوب بودیم و در دفاع و حمله عملکردمان قابل‌قبول بود اما در بازی دوم یک مقدار داوری اذیتمان کرد و اختلاف زیاد شد، آنها هم از سوی دیگر بازی اول را آنالیز کرده و سنترهای آماده‌ای داشتند و فشار آوردند.
وی تأکید کرد: ما از لحظه به لحظه اردوی صربستان استفاده کردیم و باید در آینده این نوع اردوها بیشتر شود. آنها امکانات و شرایط خوبی دارند.
ملی‌پوش بسکتبال کشورمان در مورد دیدار با قطر و قزاقستان در پنجره سوم انتخابی عنوان کرد: هر بازی شرایط خاص خود را دارد. قزاقستان تیم خوبی است اما قطر یک مقدار ضعیف‌تر است. البته این تیم‌ها همیشه برای ما سورپرایز دارند و باید از همان ابتدا تمرکز داشته باشیم و نبض بازی را در اختیار داشته باشیم.
حدادی در مورد بازی‌های آسیایی گفت:‌ هدف اصلی ما امسال همین رقابت‌هاست. باید خیلی تمرکز و تمرین کنیم. ۴ سال پیش تا ۵۰ ثانیه آخر قهرمان بودیم اما بازی را از دست دادیم و فقط تا به امروز حسرتش مانده است. باید خودمان را برای یک اردوی ۳۰ روزه سخت آماده کنیم.
بهترین بازیکن آسیا در مورد شایعاتی که در مورد قهر وی مطرح می‌شد، گفت: قهری در کار نبود و نمی‌دانم این مسائل از کجا می‌آید. من یکسری از اردوی چین داشتم و با هماهنگی کادر فنی نرفتم. باید تأکید کنم همه چیز با هماهنگی بود.
وی در مورد اینکه قبلاً گفته بود بازی‌های آسیایی پایان کار او در تیم ملی است گفت: همیشه تا جایی که توان داشتم برای تیم ملی بازی کردم، اما به هر حال یک مقدار آسیب‌دیدگی‌هایی دارم که باید برطرف شود. باید تأکید کنم همه چیز من از حضور در تیم ملی است. از لیگ NBA گرفته تا قراردادهای خوب و معروف شدن. بازهم تا جایی که توان داشته باشم کار می‌کنم.
حدادی در مورد اینکه چرا تاکنون قرارداد باشگاهی نبسته و آیا این موضوع او را نگران نمی‌کند، گفت: یک مقدار ملاحظات من در تمرینات به خاطر همین است. همیشه تا این موقع قرارداد بسته بودم اما امسال شرایط سخت شده است و باید دید در آینده چه اتفاقی می‌افتد.
منبع:فارس