تبیان، دستیار زندگی
با وجود سفر ملی پوشان به مالزی برای حضور در جام ملتها اما همچنان بازار نقل و انتقالات در ایران ادامه دارد .
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخبار نقل و انتقالات فوتبال ایران (5)

تلاش حجازی برای جذب جباری

سرمربی جدید استقلال روی حفظ هافبک این تیم نظر مساعد دارد . ناصر حجازی از معاونان این باشگاه خواسته به هر نحو ممکن ، زمینه حضور مجتبی جباری را در این تیم فراهم کنند حجازی از حضور سعید رمضانی در تیم استقلال منصرف شده و روی جذب یک هافبک طراح با خصوصیات جباری اصرار دارد ، هر چند حضور جباری منوط به توافق مال وی با باشگاه است . مطمئنا جباری که پیوستن به یکی از تیم های اروپایی در اولویت برنامه هایش قرار دارد و همین کار مشکلات زیادی را برای مسئولان استقلال بوجود خواهد آورد حلا باید دید مسئولان استقلال می توانند نظر مساعد جباری را جذب کند یا نه ؟

رزاقی راد با استیل آذین تمام کرد

در آخرین ساعات شب گذشته علی پروین میزبان یک مهمان ویژه بود .

ایمان رزاقی راد که در روزهای گذشته با تیم های استقلال و پرسپولیس مذاکره کرده بود به یکباره  سر از استیل آذین در آورد  .

مهاجم فصل گذشته پاس با حضور در منزل علی پروین در لواسانات با استیل آذین سفید امضا کرد .

پیش از این پروین محتشمی ، غلامین و کوئیکه را به عنوان مهاجم جذب کرده بود .

رزاقی راد با استیل آذین داخلی و 2 ساله بست .

المیر تولیا با صبا تمدید كرد

دروازه بان بوسنیایى تیم صباباترى كه قراردادش با این تیم به اتمام رسیده است با توافق طرفین قراردادش را تمدید كرد.

المیر تولیا كه ۲ فصل در صبا بازى كرده و عملكرد خوبى در لیگ ششم داشته مسؤولان صبا را بر آن داشت كه براى فصل آینده نیز حفاظت از دروازه را به او بسپارند.

این درحالى است كه به تازگى طرح قانون منع حضور دروازه بانان خارجى در لیگ برتر پیشنهاد شده است

حسین کعبی راهی انگلیس شد

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان برای انجام مذاکرات نهایی با تیم فوتبال لستر سیتی انگلیس صبح امروز راهی این کشور شد.

حسین کعبی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران که قراردادش با این تیم به پایان رسیده است ساعت 8 صبح امروز راهی انگلیس شد تا مذاکرات نهایی را با مسئولان تیم فوتبال لسترسیتی انگلیس انجام دهد. کعبی که قبل از این نیز با مسئولان باشگاه ویگان مذاکراتی داشت قراراست پس از انجام مذاکرات نهایی و مشخص شدن وضعیتش چهارشنبه شب به اردوی تیم ملی در مالزی ملحق شود.

کعبی قبل از ترک کردن اعلام کرد در صورتیکه با تیم لسترسیتی انگلیس به توافق نرسد فصل آینده را در تیم فوتبال پرسپولیس بازی خواهد کرد.

تیم فوتبال لسترسیتی در رقابتهای قهرمانی باشگاه های انگلیس حضور دارد و فصل گذشته رد رده دوازدهم این مسابقات قرار گرفت.

منیعی در استقلال

به نظر می رسد که میثم منیعی را باید استقلالی دانست ! باشگاه استقلال اعلام کرد که شنبه هفته آینده با این بازیکن به طور رسمی ثبت خواهد کرد .

پیش از این شنیده شده بود که باشگاه استقلال برای جذب آرش برهانی اقدام کرده بود که همچنان مذاکره با این مهاجم ادامه دارد .

تقى پور در پگاه

مدافع فصل گذشته تیم فوتبال مس كرمان با عقد قرارداد رسمى به تیم فوتبال پگاه گیلان پیوست. ابراهیم تقى پور به پگاه گیلان پیوست مدافع فصل گذشته تیم فوتبال مس كرمان با عقد قرارداد رسمى به تیم فوتبال پگاه گیلان پیوست. ابراهیم تقى پور مدافع فصل گذشته تیم فوتبال مس كرمان بعد از توافق با مسؤولان باشگاه پگاه گیلان به مدت یكسال با این تیم قرارداد رسمى امضا كرد.

وی كه پیشینه عضویت در تیم هاى ذوب آهن اصفهان، استقلال اهواز و مس كرمان را دارد طى روزهاى آینده به صورت رسمى در هیأت فوتبال گیلان ثبت مى شود.

این نخستین بازیكن لیگ برترى است كه در فصل جارى به تیم فوتبال پگاه گیلان ملحق مى شود و از اواخر هفته در تمرینات این تیم شركت مى كند.

هاشمى زاده در صباباترى

مهاجم فصل گذشته استقلال تهران فصل آینده براى صباباترى به میدان مى رود.مرتضى هاشمى زاده كه فصل گذشته نتوانست در استقلال زیاد به میدان برود پیشنهادى از صبایى ها دارد و با آنها به نتیجه قطعى رسیده است و گفته مى شود كه فصل آینده این مهاجم براى صبا به میدان مى رود.

اسدى شبانه با استیل آذین قرارداد بست

هافبك پرسپولیس یك گام دیگر به تیم دسته اولى استیل آذین نزدیك تر شد. ابراهیم اسدى گرچه هنوز به پیشنهاد پرسپولیسى ها - مبنى بر تمدید قرارداد با این باشگاه - پاسخى نداده اما ظاهراً درصدد است در صورت عدم حضوردر لیگ امارات فصل آینده را در تیم جدید على پروین سپرى كند.

ابراهیم اسدى یكشنبه شب و پس از بازگشت از شمال راهى منزل داماد على پروین (آرش فرزین) شد و پس از انجام صحبت هاى نهایى با على پروین قراردادى داخلى را براى پیوستن به استیل آذین امضا كرد.

در صورتى كه اسدى موفق به حضور در تیم هاى اماراتى نشود به استیل آذین خواهد پیوست و این در حالى است كه حمید استیلى و مسؤولان باشگاه پرسپولیس در تماس با این بازیكن، خواستار تمدید قرارداد وى با باشگاه شده اند

مطالب مرتبط  :

اخبار نقل و انتقالات فوتبال ایران (4)