تبیان، دستیار زندگی
روز یكشبه مورخ 18/8/82 همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام سالن خدمات اینترنتی تبیان در مسجد حضرت ابوالفضل(س) واقع در مهرآباد جنوبی افتتاح گردید. بنابراین گزارش در این مراسم پس از صرف افطار و تلاوت آیاتی از كلا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سالن خدمات اینترنتی تبیان

روز یكشبه مورخ 18/8/82 همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام سالن خدمات اینترنتی تبیان در مسجد حضرت ابوالفضل(س) واقع در مهرآباد جنوبی افتتاح گردید. بنابراین گزارش در این مراسم پس از صرف افطار و تلاوت آیاتی از كلام الله مجید ، آقای همتی به نمایندگی از امام جماعت، بسیج و خانواده های شهدای مسجد ضمن خوش آمد گویی به مسئولین تبیان ابراز امیدواری كرد این حركت سبب خیر و بركت برای جوانان این منطقه باشد.

سپس آقای مهندس مجردی قائم مقام مؤسسه تبیان ضمن بیان این مطلب كه عصر كنونی عصر كامپیوتر بوده و روز به روز بر شمار كاربران آن در ایران و جهان افزوده می شود . گفت: اینترنت محصول غرب بوده و آنها از این وسیله به تخریب مردم می پردازند وی ادامه داد كه اكنون تهاجم فرهنگی در اینترنت از تخریب فرهنگ مردم و جوانان فراتر رفته و به تخریب عقاید مردم پرداخته اند.

وی تأكید كرد كه این یك حمله سازماندهی شده و با برنامه ریزی دقیق است. قائم مقام مؤسسه تبیان در بیان خط مشی تبیان به فرمایش مقام معظم رهبری كه بعنوان یك ابلاغیه ارسال شده اشاره كرد و گفت مقام معظم رهبری در بند چهار این ابلاغیه تأكید كرده اند كه حضور فعال و اثرگذار در عرصه جهانی و خدمات ضروری و مفید با تأكید بر ارزشهای دینی واسلامی باید صورت گیرد.

آقای مهندس مجردی سخنان خود را با حدیثی از پیامبر اكرم صلوات الله پایان برد كه می فرمایند:

مجبور نكنید فرزندانتان را بر آن آداب و رفتار و فرهنگی كه خودتان دارید چرا كه فرزندانتان مخلوق زمانی هستند غیر از زمان شما، مقتضیان زمان شما با مقتضیات فرزندانتان تفاوت دارد.

اضافه می شود مسجد حضرت ابوالفضل(س) چهارمین مسجدی است كه بر اساس طرح " ده مسجد" مجهز به سالن خدمات اینترنتی تبیان می شود.