تبیان، دستیار زندگی
اوون هارگریوز به منچستر یونایتدانگلیس پیوست ، تایگر وودز پدر شد ، وین رونی در رینگ ....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خبرهایی از دنیای ورزش

هارگریوز در اولدترافورد

خبرهایی از دنیای ورزش

اوون هارگریوز به  منچستر یونایتدانگلیس پیوست .

به گزارش اسوشیتدپرس ازمنچسترهارگریوزكه بهترین بازیكن تیم ملی فوتبال انگلیس درجام جهانی 2006  بود ،  پس از 9 سال حضور در بایرن و کسب جام بین قاره ای ، 4 قهرمانی بوندس لیگا و ... از این تیم جدا شد و به جمع شیاطین سرخ پیوست. قرارداد هارگریوز با منچستریونایتد پنج ساله  است.

خبرهایی از دنیای ورزش

باشگاه منچستریونایتد مبلغ این انتقال را اعلام نكرد اما روزنامه های انگلیسی نوشتند این مبلغ 17 میلیون پوند معادل 33 میلیون و 600 هزاردلاربوده است .

باشگاه منچستریونایتد همچنین با اندرسون هافبك برزیلی اف ث پورتو و نانی ازباشگاه اسپورتینگ لیسبون هم قرارداد امضا كرده است .

کارلوس راضی از فنر!

خبرهایی از دنیای ورزش

روبرتو كارلوس مدافع برزیلی از پیوستن به فنرباغچه ابراز خوشحالی كرد. مدافع سابق رئال مادرید  گفت : به طور طبیعی دوران بازی فوتبالیستها در 34 سالگی به پایان میرسد اما من احساس میكنم با حضور در لیگ تركیه و پیوستن به فنرباغچه دوران جدیدی را در فوتبال خود آغاز كرده ام و قصد  دارم 4 سال دیگر با جدیت در میادین ظاهر شوم.

وودز پدر شد

خبرهایی از دنیای ورزش

تایگر وودز نفر اول گلف حرفه ای جهان پدر شد.

وودز که یکی از پردرآمد ترین ورزشکاران جهان نیز به شمار می رود ، چند روز پیش صاحب یک دختر شد .

در تصویر نخستین فرزند وودز را در آغوش پدرش می بینید.

توس در استخر

خبرهایی از دنیای ورزش

کارلوس توس که همراه تیم ملی آرژانتین در رقابتهای جام قهرمانی آمریکای لاتین موسوم به کوپا آمه ریکا  حضور دارد ، پس از آنکه خیالش از صعود تیم این کشور به مرحله ی دوم راحت شده ، با بچه ی 3 ساله اش آب تنی می کند.

ماکای در فاینورد

روی ماكای مهاجم تیم بایرن مونیخ با قراردادی سه ساله به تیم  فاینورد هلند پیوست .

به گزارش آسوشیتدپرس از روتردام ماكای سی و یك ساله فصل گذشته در تیم بایرن مونیخ 16 گل به ثمررساند ولی زمانی كه مسئولان تیم بایرن مونیخ تصمیم گرفتند لوكا تونی مهاجم  ایتالیایی و میروسلاو كلوزه مهاجم آلمانی را به خدمت بگیرند ، ماكای تصمیم گرفت بایرن مونیخ را ترك كند.

وی در 43  بار حضورخود در تیم ملی فوتبال هلند نیز 6 گل زده است .

رونی در رینگ!

خبرهایی از دنیای ورزش

وین رونی مهاجم پر شر و شور منچستریونایتد که تعطیلات را در ینگه دنیا می گذراند ، به تماشای یک بازی بوکس رفت و در پایان یک کمربند هم هدیه گرفت. این مسابقه در لاس وگاس برگزار شد .

نیلوفر ها به گل نشستند

نیلوفر کنار ورزشگاه المپیک

ورزشگاه مخصوص المپیک 2008  پکن موسوم به آشیانه ی مرغ ، تکمیل شده و نیلوفرهای تالاب های اطراف آن هم به تازگی گل داده اند تا جلوه ی خاصی به این منطقه بدهد.

مطالب مرتبط :

خبرهایی از فوتبال جهان