تبیان، دستیار زندگی
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس گفت : این سازمان در 12 مسجد شیراز کافی نت رایگان تبیان راه اندازی کرده است...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

12 مسجد شیراز به کافی نت رایگان تبیان مجهز شدند

موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس گفت : این سازمان در 12 مسجد شیراز کافی نت رایگان تبیان راه اندازی کرده است.

حجت السلام عبدالرضا خوشنویس در مراسم سالگرد تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و افتتاح رسمی سایت تبیان فارس افزود: در مرکز کنترل این کافی نت ها ، تمامی اطلاعات علمی و فرهنگی بدون نمایش مطالب و تصاویر نامناسب و غیر اخلاقی محصور شده و والدین می توانند بدون دغدغه ، فرزندان خود را به استفاده از این کافی نت ها تشویق کنند.

وی افزود: در صورت همکاری و حمایت  دیگر دستگاه ها می توانیم تعداد کافی نت های موجود در مساجد شیراز را تا پایان سال جاری به 10 برابر افزایش دهیم.

خوشنویس خاطر نشان کرد: بر اساس هماهنگی های انجام شده با مسئولان فرودگاه شیراز ، فضای اینترنتی این فرودگاه در اختیار سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس قرار خواهد گرفت و بدین ترتیب افراد هنگام استفاده از اینترنت در این فرودگاه می توانند به سهولت از سایت تبیان فارس نیز استفاده کنند و به  اطلاعات مذهبی و فرهنگی مورد نیاز خود دست یابند.

وی همچنین از نصب و راه اندازی سیستم ارسال بلوتوث در سطح استان فارس خبر داد و یادآور شد: با نصب این سیستم در سطح شهر از طریق بلوتوث ، کلیپ های زیبا و متنوع مذهبی متعددی برای شهروندان ارسال می شود که اقدامات لازم در این خصوص در حال انجام است و هماهنگی های  لازم برای دریافت نرم افزارهای آن صورت گرفته است .

این مسئول در تشریح فعالیت های صورت گرفته سازمان تبلیغات اسلامی فارس طی مدت اخیر اعلام کرد: تشکیل کمیسیون صدور مجوز برای هیئت های مذهبی، راه اندازی سامانه تلفن پاسخگو ، اعزام سه هزار و 500 مبلغ و تشکیل کانون مداحان از جمله فعالیت های این سازمان بوده است.

حجت السلام خوشنویس ازفعالیت 240روحانی در سطح روستاهای استان فارس خبر داد و عنوان کرد: این روحانیون تا کنون حدود 26 هزار جلسه سخنرانی را برگزار کرده اند که این موضوع حاکی از تلاش بی وقفه  آنان طی مدت اخیر بوده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر سازمان تبلیغات اسلامی فارس در حال اجرایی کردن نهضت نرم افزاری است ادامه داد: برخی افراد اقدامات فرهنگی این سازمان را تنها در تهیه و نصب پلاکارد می دانستند اما در حال حاضر به هیچ عنوان برنامه نصب پلاکارد را نداشته و سعی در پیگیری نهضت نرم افزاری داریم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس، حمایت از پایان نامه های دانشجویی و برگزاری یک هزار و 800 ساعت کار آموزشی را از جمله برنامه های این سازمان در سال جاری معرفی کرد.

در این مراسم سایت تبیان فارس با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی این استان و سایر مسئولان شهر راه اندازی شد.

روابط عمومی موسسه تبیان