تبیان، دستیار زندگی
پخش مجموعه نود شبی «چارخونه» به كارگردانی «سروش صحت» از هفته آینده آغاز می‌شود. حمید مهین‌دوست مدیر تولید مجموعه «چارخونه» گفت: تا به حال كار حدود 10 قسمت از مجموعه «چارخونه» به پایان رسیده و پخش این مجموعه ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پخش نود شبی «چارخونه» آغاز می‌شود

پخش نود شبی «چارخونه» از آغاز می‌شود

پخش مجموعه نود شبی «چارخونه» به كارگردانی «سروش صحت» از هفته آینده آغاز می‌شود.

حمید مهین‌دوست مدیر تولید مجموعه «چارخونه» گفت: تا به حال كار حدود 10 قسمت از مجموعه «چارخونه» به پایان رسیده و پخش این مجموعه از روز شنبه 9تیرماه آغاز خواهد شد.

پخش نود شبی «چارخونه» از آغاز می‌شود

وی افزود: فیلمبرداری این مجموعه با حضور بازیگرانی چون حمید لولایی، مریم امیر جلالی، فلامك جنیدی، بهنوش بختیاری، رضا شفیعی جم، اصغر حیدری، محمد شیری و اردلان شجاع كاوه در حال انجام است.

وی افزود: مجموعه نود قسمتی «چارخونه» در آپارتمانی چهار طبقه كه لوكیشن اصلی این مجموعه به شمار می‌رود، فیلمبرداری می‌شود و داستانهای آن كه توسط «سروش صحت»‌ نوشته شده درباره خانواده‌ای است كه در این آپارتمان زندگی می‌كنند و هربار درگیر ماجرایی تازه می‌شوند و این ماجراها در قالب طنز به تصویر كشیده می‌شود.

پخش نود شبی «چارخونه» از آغاز می‌شود

وی در ادامه گفت: همزمان با آغاز پخش مجموعه كار فیلمبرداری سایر قسمت‌ها، ادامه خواهد داشت و با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده با كمبود وقت مواجه نخواهیم شد.

پخش نود شبی «چارخونه» از آغاز می‌شود

سایر عوامل مجموعه «چارخونه» عبارتند از: تهیه كننده:محسن چگینی، صدابردار:علیرضا نوروزیان، طراح چهره‌پردازی و مدیر تولید: حمید مهین‌دوست، برنامه‌ریز:‌ پوپك مظفری و طراح صحنه‌ و لباس: آیلا شیخ اوغلی.

مطالب مرتبط:

نشست سازندگان سریال «زیر زمین»

گفتگوبا سروش صحت بازیگر سریال «زیرزمین»

یادداشتی برترش و شیرین