تبیان، دستیار زندگی

آخرین فیلم مجیدی زیر ذره بین تبیان

خش سینما و تلویزیون وبسایت فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان در مقاله ای به بررسی آخرین ساخته مجید مجید با نام «آنسوی ابرها» پرداخته است.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : هومن بهلولی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
فیلم آنسوی ابرها
 به گزارش روابط عمومی، مجید مجیدی بعد از تجربه فیلم عظیم «محمد رسول الله» سراغ سینمای هند رفته و در «آنسوی ابرها» داستانی از زندگی یک خواهر و برادر هندی را روایت کرده است. اثر تازه مجیدی تا اینجا برای او آورده چشمگیری نداشته و علاوه بر کم توجهی منتقدین، در گیشه هم شکست خورده است.
به همین منظور بخش سینما و تلویزیون وبسایت فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان، مقاله ای در خصوص فیلم سینمایی «آنسوی ابرها» منتشر کرده است که به بررسی کارشناسانه اخرین اثر مجید مجیدی پرداخته است.
در بخشی از متن این مقاله آمده است: «زمان برگزاری جشنواره سی و ششم خبرهایی از نمایش «آنسوی ابرها» در افتتاحیه جشنواره رسانه ای شد اما این اتفاق نیفتاد. اکران خصوصی فیلم در فاصله کمی بعد از جشنواره برگزار شد و قرار بود فیلم به اکران عمومی درآید و در صورت فروش در نوروز هم ادامه پیدا کند. خبری که حواشی زیادی به دنبال داشت و در نهایت محمدرضا صابری، مدیرعامل شرکت نور تابان و پخش‌کننده فیلم اعلام کرد که اکران فیلم «آن سوی ابرها» به دلیل آماده‌ نشدن نسخه دوبله آن متوقف شده است و تا پایان ‌سال ٩٦ اکران نمی‌شود. بعد از منتفی شدن اکران اثر تازه مجیدی در سال 96، بالاخره امسال فیلم در افتتاحیه جشنواره بین المللی فیلم فجر به نمایش درآمد و بعد از آن بر پرده سینما رفت.»
متن کامل مقاله «مجیدی در «آنسوی ابرها»» در بخش سینما و تلویزیون وبسایت فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان قابل مشاهده است.