تبیان، دستیار زندگی
اکبر آقا بالاخره از عاقبتی که خودش برای خودش ترسیم کرده بود ، گریخت ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

میثاقیان از برج میلاد نپرید!

خیلی ها منتظر بودند اکبرآقا را اینجوری ببینند ، اما نشد!!

اکبر آقا بالاخره از عاقبتی که خودش برای خودش ترسیم کرده بود ، گریخت و تیمش را لیگ برتری نگه داشت!

ماجرای پریدن از برج میلاد مطمئنا تا سالها از یادها نخواهد رفت.

خیلی ها به خصوص بندرعباسی ها که پوستر اکبرآقا را در حال پریدن از برج میلاد از ورزشگاه شهرشان آویزان کرده بودند ، هرگز آرزوی خود را به عینه نخواهند دید! چرا که اکبر اوتی هم آنها را اوت کرد و هم تیمش را در لیگ برتر ابقا کرد.

اکبر اوتی  سرمربی تیم فوتبال راه آهن بعد از نگه داشتن تیمش گفت : از موفقیت تیم راه آهن بسیار خوشحالم آنقدر که گویی قهرمان لیگ برتر شده ایم .

اکبر میثاقیان پس از پیروزی یک برصفر تیمش درمرحله پلی آف مسابقات لیگ برترمقابل فولاد خوزستان با بیان این مطلب درجمع خبرنگاران افزود : تیم راه آهن استحقاقی بیش از این داشت و حیف بود که تیم ما ازمسابقات لیگ برتر سقوط کند. امروزبه آنچه هدف مان بود رسیدیم و من از این موفقیت بسیار خوشحالم و از تک تک بازیکنانم تشکر می کنم . خوشحالی من به حدی است که گویی تیم ما قهرمان لیگ برتر شده است.

وی یاد آور شد: راه آهن را درشرایطی بسیار دشوار تحویل گرفتم و زحمات زیادی را برای حفظ این تیم درلیگ برترمتحمل شدم. اما علی رغم تلاش ما نتایج لیگ برتر بر وفق مراد ما نبود و در نهایت تیم به مسابقات پلی اف سقوط کرد.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن اظهار داشت : در بازی برابر فولاد خوزستان پیروزی حق مسلم ما بود . دراین بازی باید بیش از سه گل به ثمرمی رساندیم اما بدلیل حساسیت بیش از حد مسابقه و جو حاکم برمسابقه پلی اف بازیکنان ما شانس های زیادی را از دست دادند.

مطالب مرتبط :

ابقای راه آهن در لیگ برتر