تبیان، دستیار زندگی

درب های نمایشگاه قرآن امروز و فردا از ساعت ۱۶ به روی مردم باز است

با توجه به استقبال علاقه مندان آغاز فعالیت بیست و ششمین نمایشگاه قران کریم در روزهای پایانی هفته از ساعت ۱۶ خواهد بود.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : هومن بهلولی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
نمایشگاه قرآن
به گزارش تبیان و به نقل از ستاد خبری بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، بازار داغ نمایشگاه قرآن در این روزهای گرم با حضور پرشور و استقبال بی نظیر علاقه مندان به این حوزه از هر قشر و سن و سالی، روز به روز داغ تر می شود.
بر همین اساس با توجه به استقبال بی نظیر مردمی از نمایشگاه قرآن، آغاز فعالیت نمایشگاه در روزهای پایانی هفته (پنجشنبه و جمعه) یک ساعت از روزهای گذشته است .
بطوری که مقرر شد در این روزها (دهم و یازدهم خرداد ماه ) فعالیت بیست و ششمین نمایشگاه قرآن کریم از ساعت ۱۶ آغاز و مطابق معمول تا ساعت۲۴ ادامه یابد.
نمایشگاه بیست و ششم قرآن با فعالیت ۲۹ بخش و کمیته تخصصی در زمینه های مختلف علمی، محتوایی، هنری، کودکان، زنان و بین الملل، تا ۱۴ خرداد مصادف با۱۹ ماه مبارک رمضان در شبستان مصلای امام خمینی(ره) میزبان بازدیدکنندگان است.
از بخش های فعال در نمایشگاه قرآن میتوان به بخش محتوایی، شامل کمیته های آموزش و پژوهش، اعجاز قرآن، نشست های تخصصی و عترت و بخش دستگاه ها و نهادها، شامل کمیته های دانشگاهیان، حوزویان، خادمان، نهادهای عمومی و دولتی و همچنین نهادهای مردمی و تشکل های صنفی خواهد بود.
کمیته های فضای مجازی، رسانه و محصولات دیجیتال زیرمجموعه بخش رسانه و فضای مجازی است و در بخش تبلیغ و هنر نیز کمیته های محافل قرآنی، کودک و نوجوان، زنان و خانواده، آثار فرهنگی و هنری و همچنین کارگاه های هنری فعال هستند و بخش بین الملل نیز شامل دو کمیته آثار و نشریات و هنر و کارگاههای هنری است.