تبیان، دستیار زندگی

سومین نشست وبیناری بخش بین الملل نمایشگاه قرآن امشب برپا می شود

بخش بین الملل بیست و ششمین نمایشگاه قرآن كریم، سومین نشست تخصصی خود را ساعت 21:30 امشب با موضوع "قرآن و تفسیر" به صورت وبینار و با حضور 2 پژوهشگر داخلی و یک پژوهشگر خارجی برپا می كند.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : هومن بهلولی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
سومین نشست وبیناری بخش بین الملل نمایشگاه قرآن
به گزارش تبیان و به نقل از ستاد خبری نمایشگاه قرآن كریم، سومین نشست از سلسله نشست های تخصصی بخش بین الملل بیست و ششمین نمایشگاه قرآن كریم با موضوع "قرآن و تفسیر" و با حضور پژوهشگران داخلی و خارجی به صورت ارتباط اینترنتی (وبینار) برگزار می شود.
در این نشست كه ساعت 21:30 امشب چهارشنبه 9 خرداد برگزار می شود حکمت عبید الخفاجی به بیان مطالبی درباره "اصطلاح تفسیر و چشم انداز تطور آن؛ بررسی عوامل شکل گیری و دگرگونی" می پردازد و در ادامه محمدعلی مهدوی راد، عضو هیأت علمی دانشگاه تهران درباره "ضرورت تدوین اصول تفسیربا الهام از روایات اهل بیت (علیهم السلام)" و کاظم قاضی زاده، عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس درباره "تحلیل نظریه قرآن بسندگی در تفسیر" با مخاطبین صحبت می کنند.
مجموعه نشست های تخصصی وبیناری بخش بین المللی بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن كریم، با حضور یک پژوهشگر خارجی به صورت وبینار و 2 پژوهشگر داخلی به صورت حضوری با محوریت موضوعات قرآنی برگزار می شوند.