تبیان، دستیار زندگی
امیدوارم روزی بتوانم با یکی از تیمهای ایرانی کار کنم ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

افشین قطبی:

پرسپولیس و استقلال محبوب ترین باشگاه های ایران

تا زمانی که افشین قطبی در گفت و گو با تبیان خبر مذاکره ی مسوولان پرسپولیس را با خود تکذیب کرد ، مذاکره ی رسمی  با او صورت نگرفته بود.

اگرچه نام او در نشست هیات مدیره ی باشگاه پرسپولیس به عنوان یکی از گزینه های هدایت پرسپولیس مطرح شد، اما تا پیش از مصاحبه ی تبیان، هیچ کس از پرسپولیس با او صحبت نکرده بود.

اما بخوانید خبرهای جدید را در این باره ؛

احتمال حضور قطبی در پرسپولیس چقدر است؟

او در گفت و گویی جدید با تبیان ، از علاقمندی خود برای حضور در فوتبال ایران سخن گفت ؛

قطبی تاکید کرد ؛ « پرسپولیس و استقلال محبوب ترین باشگاه های ایران هستند و هدایت یکی از این دو تیم و یا تیم ملی ایران با در نظر گرفتن به توجه مردم به آنها بسیار جالب است. من هم امیدوارم روزی بتوانم با یکی از این تیمها کار کنم .»

قطبی افزود: «برای مربیگری در یکی از این تیم ها کارنامه ی افراد مد نظر قرار می گیرد و من فکر می کنم با توجه به اینکه در 3 جام جهانی حضور داشته ام ، مربی تیم های گالکسی و شانگهای  بوده ام و .... از تجربه ی لازم برای حضور در ایران برخوردارم.»

تبیان : اما کار در ایران آسان نیست ، فوتبال ما مربیانی مثل ایویچ و بلاژویچ را غرق کرده است ! آیا فکر می کنید بتوانید در چنین جوی کار کنید؟

قطبی: شما در خیلی از جاهای دنیا با این وضعیت مواجه هستید. در آمریکا یا کره هم وضعیت مشابه است. در همین کره ما هر روز مجبوریم جواب یک نفر را بدهیم.

من فکر می کنم ایویچ و مربیانی مثل او عاشق فوتبال هستند و هر جا بروند با جان و دل کار می کنند. من هم عاشق فوتبال هستم و سعی می کنم در این راه تمام تلاش خود را انجام دهم و بالاخره وجود پاره ای مشکلات هم در این راه اجتناب ناپذیر است.

تبیان : در مصاحبه ی قبلی به ما گفتید قرارداد شما با فدراسیون فوتبال کره جنوبی تا پایان رقابتهای المپیک پکن است، در این صورت اگر مایل به همکاری با پرسپولیس باشید ، چکار خواهید کرد؟

قطبی : هیچ مربی را به زور نمی توان در جایی نگه داشت. در قرارداد من هم بندی وجود دارد که می توانم بر اساس آن با شرایط خاص از ادامه همکاری انصراف بدهم و از تیم کره جنوبی جدا شوم.

مطالب مرتبط:

افشین قطبی در گفت و گوی اختصاصی با تبیان