تبیان، دستیار زندگی

تلفیق قرآن و هنر در نمایشگاه قرآن مشهود است

مدیرکل دفتر دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر با اشاره به استقبال چشمگیر جوانان از نمایشگاه قرآن گفت: در بیست و ششمین نمایشگاه قرآن کریم شاهد تلفیق قرآن و هنر هستیم.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : هومن بهلولی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
اسلام کریمی
اسلام کریمی در حاشیه بازدید از بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به تلفیق قرآن و هنر در نمایشگاه اشاره و اظهار کرد: فعالیت های قرآنی از ارزش و جایگاه ویژه و خاصی برخوردار است و چنانچه هنر در کنارقرآن قرار گیرد شاهد تلفیق میان قرآن و هنر خواهیم بود که منشاء آن روح انسان ها است.
مدیرکل دفتر دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر در ادامه ضمن ابراز خرسندی از امکان حضور و بازدید از بیست و ششمین نمایشگاه قرآن کریم ، افزود: در این نمایشگاه آثار هنرمندان برجسته ای که به اسلامو قرآن ارادت و علاقه خاص و ویژه ای دارند به خوبی به چشم می خورد.
وی برگزاری چنین نمایشگاهی را دارای اثرات مثبت فراوانی بخصوص میان نسل جوان دانست و گفت: بدون شک در وجود اکثریت مردم زیبایی قرآن و هنر نهفته است اما در این میان باید به واسطه ارتقای سطح اطلاع رسانی نسبت به ترویج مفاهیم قرانی و آمیزه ی آن با هنر تلاش بیشتری شود.
کریمی با تاکید بر ضرورت ترویج نقش قرآن و هنر در میان عموم مردم تصریح کرد: تمامی این تلاش ها مسیرها را به سمت انسانیت بیشتر هموارتر می کند.
مدیرکل دفتر دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر با اشاره به استقبال بسیار چشمگیر جوانان از این دوره از نمایشگاه بین المللی قرآن خاطرنشان کرد: مدارس و دانشگاه ها باید شرایط حضور بیشتر جوانان را در این نمایشگاه فراهم کنند.
بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تا 14 خرداد مصادف با 19 رمضان در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برپاست.