تبیان، دستیار زندگی

قدردانی جهانگیر الماسی از توجه هوشمندانه به حوزه سینما در نمایشگاه قرآن

جهانگیر الماسی گفت: باید از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای توجه هوشمندانه به حوزه سینما در نمایشگاه قرآن تشکر ویژه کرد.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : هومن بهلولی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
نمایشگاه قرآن
به گزارش تبیان و به نقل از ستاد خبری، فیلم سینمایی "ایستگاه متروک" نوشته عباس کیارستمی و کامبوزیا پرتوی و به کارگردانی علیرضا رئیسیان در شامگاه هشتمین روز از برگزاری این نمایشگاه با حضور جهانگیر الماسی در محل سالن سینمایی نمایشگاه قرآن، اکران و پس از آن جسله نقد و بررسی فیلم با حضور اصغر امیرنیا مدیرکل تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت برپا شد.
جهانگیر الماسی ضمن نقد و بررسی فیلم ایستگاه متروک، درخصوص نمایشگاه بین المللی قرآن اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه قرآن اقدامی بسیار هوشمندانه و خردمندانه است.
این بازیگر و کارگران سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه سینما از مهمترین و قدرتمند ترین رسانه های دنیا است، گفت: کنترل منابع انسانی و تربیت اجتماعی در همه جای دنیا معمولا از طریق سینما شکل می گیرد.
جهانگیر الماسی در پایان گفت: باید از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای توجه هوشمندانه به حوزه سینما در نمایشگاه قرآن تشکر ویژه کرد.
بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تا 14 خرداد ماه مصادف با 19 رمضان با شعار "قرآن؛ چلچراغ هدایت" در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برپاست.