تبیان، دستیار زندگی

فیلم هایی از تبلیغات رسانه ای فرقه های دینی در نمایشگاه قرآن اکران می شود

مدیر بخش رسانه و فضای مجازی بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم گفت: برای اولین بار فیلم های منتشر نشده ای از نحوه تبلیغات رسانه ای فرقه های دینی در سالن سینمایی بخش رسانه و فضای مجازی نمایشگاه قرآن به نمایش در میآید.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : هومن بهلولی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
محمد مهدی عزیز زاده
محمد مهدی عزیز زاده در گفت و گو با ستاد خبری بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، با اشاره به ایجاد سالن سینمایی در بخش رسانه و فضای مجازی نمایشگاه قرآن عنوان کرد: با تعامل صورت گرفته با همکاران در مرکز ملی فضای مجازی، فعالیت هایی که ادیان و فرقه های مختلف برای تبلیغ خود در رسانه ها انجام می دهند در قالب یک مجموعه ویدئو کلیپ هایی به نمایش گذاشته شده است.
مدیر بخش رسانه و فضای مجازی نمایشگاه قرآن افزود: این فیلم ها اطلاعات منتشر نشده ای از فرقه های نوظهور است که نمایانگر استراتژی رسانه ای آن ها در نحوه معرفی، تبلیغ و عضوگیری در فضای مجازی و رسانه است.
به گفته عزیززاده این مجموعه فیلم ها برای نخستین بار در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به نمایش درآمده است.
سالن سینمایی بخش رسانه و فضای مجازی با همکاری بخش تبلیغ و هنر همچنین میزبان اکران بیش از 40 فیلم با موضوع و محتوای قرآن عترت خواهد بود.
بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار «قرآن چلچراغ هدایت» تا 14 خرداد ماه مصادف با 19 رمضان از ساعت 17 تا 24 در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برپا است.